USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

ZoomDK - Ansøgning

ZoomDK

Active member
Hej! 👋
Her er min ansøgning:
‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒‒
💡IRL INFORMATION

Fornavn:

Nicolai

Alder:
16 år gammel.

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?:
Har en ganske udmærket mikrofon, og har sagtens mulighed for at sidde på discord, som jeg også selv gør i forvejen.

Hvilke typer spil spiller du?:
Uha, det er meget forskelligt. Primært er det minecraft, som jeg finder hyggeligt at spille samt streame. Ellers spiller jeg også spil som: GTA, Call of Duty eller hvad der lige er populært på givende tidspunkt.

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Udover minecraft har jeg skole samt arbejde, som begge skal passes. Er en del interesseret i programmering, som er et emne jeg altid gerne vil blive klogere på. Kan lidt indenfor emnet, men ellers er server opsætning også en stor interesse.

🎮IN-GAME INFORMATION I FORHOLD TIL MINELIFE:

Minecraft navn:

ZoomDK

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Har ikke rigtig haft mange andre minecraft navne, som man kan huske.
- Men linket er her.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Normalt er det NPrison, men det kan godt skifte. Man vil nok mest finde mig på Vanilla, NPrison eller Towns. Er mest til mere hardcore modes, hvor man skal skaffe størstedelen af ens items selv.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
Som sagt har jeg skole og arbejde, der skal passes her ved skolestart. Det er ikke noget, der som sådan optager rigtig meget af min tid. Normalt har jeg 2 vagter om ugen, når skolen starter. Så der vil være en god tid efter skole til Minelife (Selvfølgelig efter lektier).

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Det er nok det sværeste spørgsmål, da jeg har haft mange gode øjeblikke med Minelife, som også er grunden til at jeg ansøger igen. Det bedste kommer helt klart fra staff tiden, grundet det fællesskab man har været en del af.

🎮IN-GAME INFORMATION UDOVER MINELIFE:

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:

Ikke af hvad jeg husker.

Har du før været staff på en Minecraft server?:
Har været staff på forskellige servere, dog er den sidste stafftid fra Minelife. Udover det har jeg arbejdet på FiveM servere og været staff der, men primært har det været Minecraft servere, jeg har brugt tid på.

❓HVORFOR MIG OG HVAD KAN JEG TILBYDE?:

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:

Sidst jeg lavede en hjælper ansøgning var tilbage i december 2018.

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære?
Føler altid der er nye ting jeg kan lære, og nye ting jeg kan blive klogere på, men tænker mit fokus er på at blive klogere på mig selv i forhold til dem der er omkring mig. Blive klogere på hvordan andre tænker, og hvorfor de har den tankegang de har. Føler det er en vigtig del, for at kunne skabe et godt fællesskab, at kunne forstå andre.

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank?
Grunden til jeg ansøger er selvfølgelig, at jeg er motiveret, ellers vil jeg ikke gå så meget all in. Så den må ligge godt oppe på de 10 stykker. Selvfølgelig er jeg nok mere motiveret til min skole og arbejde, men grunden til jeg ansøger er, at jeg er motiveret.

Hvorfor spiller du på Minelife?
Det spørgsmål har jeg også stildet mig selv, fordi der findes jo andre servere, men tror grunden er, at jeg ikke finder et fællesskab som på minelife, og de samme mennesker finder man bare ikke andre steder.

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff?
At kunne holde hovedet koldt i sværd situationer, føler jeg selv er en vigtig egenskab. Man skal også gerne kunne have en passion for det man laver, og en glæde for at den kan smitte ud til spillerne. Glæden for at være staff, er meget vigtigt for at kunne være en god staff.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
Selvom jeg måske ikke altid træffer "rigtige" valg, vil jeg dog altid yde mit bedste som staff. Ville ikke lave en ansøgning, hvis jeg virkelig ikke vil tilbage igen, fordi jeg savner virkelig fællesskabet. Tænker selv jeg har noget at byde til holdet, og tænker helt sikkert det også gælder den anden vej.
📚SCENARIER + ANDET:

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du?

Som det første, vil jeg helt klart skrive efter hjælp fra højere staffs i forhold til hack. Dem der skriver grimt, vil jeg selvfølgelig tage et kig på, men det gælder også i forhold til, hvor slemt det er, og i hvilket sammenhæng det hele sker. Men helt klart skaffe hjælp fra andre staffs.

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du?
Vil aldrig tage den selv, da jeg har ikke mulighed for det. Derimod vil jeg søge hjælp fra en mod inde på staffchatten. Ellers vil jeg optage det, så jeg har bevis for det.

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du?
Der skal jeg have fat i en Admin+, som vil kunne hjælpe den bestemte spiller. Så ellers bare skrive det videre over discord.

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette?
Det er jeg fuldt indforstået med.

Andet vi skal vide?:
Ikke andet end, at jeg har brugt tiden på at skrive den her ansøgning, fordi jeg ønsker at komme tilbage, og jeg er helt indforstået med, hvis svaret bliver nej, men det vil jeg selvfølgelig være ked af.

-Zoom