Yutexjapan - Helper ansøgning

Status
Not open for further replies.
--------o--------
Minecraft navn: yutexjapan

Fornavn: Johan

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): Namemc account

Alder: 15

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg har teamspeak på min computer, men det ikke det jeg er mest aktiv på, bruger mest discord. Jeg har en "okay" mic, altså dem jeg snakker med synes da den er okay som bare discord mic.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Altså det jeg spiller mest her inde på Minelife, er nok på Towny server. Fordi der er altid en god stemning og hygge :)

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg har spillet meget igennem tiden men jeg har nok spillet csgo mest. Har omkring tusind timer i det :) (Bekræftelses account (steam)) Men efter csgo kommer nok det dejlige spil minecraft, har aldrig holdt styr på hvor meget jeg har spillet det, men min account er lavet i 2013 (Bekræftelses billede) :)

Bruger du aktivt forumet?: Jeg er herinde når jeg synes noget er underligt eller bare generelt når jeg søger noget nyt viden om serveren. :)

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Jeg har min fritid efter skole (8. klasse) Jeg bruger ca. 80 timer mindst herinde om måneden.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Jeg har været bannet mange steder af misforståelser blandt andet herinde, freakyville og hypixel. Men alting er blevet godt igen da jeg klagede over fejlene, og selvfølgelig var supporten super!

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Mit bedste øjeblik på Minelife var nok her for et par dage siden da mig og Alberthein blev færdige med vores gigantiske slot på towny, kæft det var dejligt at være færdigt med det. :p

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg har skolen selvfølgelig men ellers bruger jeg nogle måneder tid på at sælge ting jeg ik' bruger mere på guloggratis & dba. Og nogle gange om måneden arbejder. (12 timer om måneden) ( Det går an' på hvor meget der skal laves)

Har du før været staff på en Minecraft server?: Jeg har været staff på en lille server nogle fra min klasse havde for mange og siden, og ellers har jeg været på flere superawesome servere. Har ansøgt et par gange på freakyville om helper også.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Sidste gang jeg ansøgt var på freakyville i 2017 iz.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: Jeg har meget viden på towny delen da jeg har spillet det i 4 år on-&-off.
Andet vi skal vide?: Jeg er altid i godt humør, udover når jeg får stjålet mine cookies på towny ^^ Tak for I læste <3
--------o--------

happy life <3 is the best.

Status
Not open for further replies.