Vil godt være Hjælper

Status
Not open for further replies.
Grundlæggende information -
  • Minecraft navn:MSIGaming1
  • Fornavn:Tobias
  • Tidligere Minecraft navne: Tobias123321, GamingTwitchDK, GamingTwitchDK_YT, Denmandigegris, DenmandigeGris_YT
  • Alder:14
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?Ja
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? Opprison
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Spiller Action og SkydeSpil og Simulation Spil
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? Meget
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. Ja men det er ved og være 2 år siden kan ikke lige huske grund
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Vil enden spørge ejeren eller være ligeglad og muter kun hvis han skriver alt muligt lort om mig i den generald chat
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren Der jeg fik en Ultra+ Pickaxe
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du?
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? Ingen
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring? Ja Admin og mod
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? Nej
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? Bede en om og komme ind på serveren og kigge på den ene hacker og så kigge jeg på den ene og bede den ene om og vente hvis der ikke er nogle der kan hjælpe lige på det tidpunkt
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? Ja til arbejde og tror mindst det er 2måneder siden
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? Fordi jeg tror jeg kunne blive en god staff hos jer og hvis ikke så må du jo sige nej
  • Andet vi skal vide?

Sckaletz

Ejer
LAN
NPF2018
NPF2017
NPF2016
NPF2015
GGW21
DNP7
Accepteret!

Du bedes møde til briefing på Minelifes Teamspeak IP: ts.minelife.dk på et af nedenstående tidspunkter.

Lørdag d. 24/2 kl. 16.00
Søndag d. 25/2 kl. 19.30
Mandag d. 26/2 kl. 20.00

Vi ses!

Mvh
Sckaletz

Status
Not open for further replies.