USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vanilla - fælles klage

_c3po

New member
Denne thread skal på ingen mådes ses som had eller forsøg på at irritere dig Sckaletz, men vi (og jeg skriver ’’vi’’ fordi en stor del af vanilla er enige i det jeg skriver)

Vi synes virkelig at du burde opgradere serveren, det er tæt på at være umuligt at spille på serveren, da TPS har ramt under 5. Det vil sige at du ikke længere kan ramme mobs eller samle blocks op. Vanilla har lige så stille og roligt steget i spillertal siden den åbnede for 1.15, og nu er den højere end jeg nogensinde har set, der er mindst 15 personer på i dagtimerne, og mange gange over 20 stykker.

Vanilla er ikke en lille server mere, den kæmper for første pladsen nu, så hvorfor ikke udnytte det, og få det bedste ud det? Jeg ser tit mange spillere der klager over alt den lag og derfor er der mange der stopper, hvis der var en stabil tps ville mange flere spillere aktivt spille på vanilla.

Jeg styrer ikke serveren så jeg ved ikke hvad der skal til, men måske kunne du lukke nogle af de gamemodes som tit har 0-5 spillere (souppvp og bedwars, ifølge min observering) og have mere til overs til vanilla? Det kommer godt nok fra en der aldrig har styret en server selv, men stadig.

Jeg håber du vil overveje det her, venlig hilsen alle vanilla spillere.

Sckaletz

Ejer
Staff member
En opgradering kan ikke ændre på det lag, der er derinde. Servere har rigeligt med RAM og styrke, men Mojangs version 1.15 kører bare ringe. Jeg har talt med mange andre server ejere, som har præcis samme problem, når man kommer over 10 personer. Koden fra Mojang kan simpelthen ikke håndtere det.

Derfor hjælper en opgradering ikke desværre.

Skal det køre smooth, så skal vi ned på version 1.12.2 for at spille, og så falder ideen lidt til jorden med at have en server i nyeste version.

_c3po

New member
Det er træls at høre, ved du om der bliver samme problem i 1.16 eller er det for langt fremme endnu?

_c3po

New member
Jeg forstår ikke hvordan servere som Hermitcraft kører smooth selvom der er flere spillere og den er proppet med farme

Jeg køber ikke ''Servere har rigeligt med RAM og styrke, men Mojangs version 1.15 kører bare ringe. ''

_c3po

New member
Har du prøvet at spille vanilla for nyligt? en heks kastede en poisen på mig som skulle have varet 24 sekunder, men da den ramte 0 sekunder blev den ved i over 2 minutter, laggen gør det meget besværligt at spille.

Sckaletz

Ejer
Staff member
Hvorfor i alverden skulle jeg sidde og lyve om sådan noget? Det var da en underlig kommentar at komme med. I dette præcise øjeblik er der 9 GB ledigt ram på vanilla, som aldrig bliver brugt op. Opgradering hjælper IKKE. Samme issues ser du på Survival, hvor der også køres 1.15.2.

Du tror da ikke seriøst, at jeg sidder her og fylder dig med løgn og accepterer at servere lagger, hvis jeg kan ændre på det?