Vanilla 2 1.14.1 despawns

Hey,
vil gerne lige høre hvad der sker for despawns af iron golems, villagers og dyr? har googlet lidt og har ikke fundet noget på at iron golems skulle despawne hverken i 1.14.1 som nu og i 1.14 som det var før hvor problemet var det samme. Tror dette er et server problem og vil genre høre om det kunne blive fixet? har nu brugt 2x 24 iron blocks på iron golems til min slimefarm og de er nu igen, despawned.
tak på forhånd

Det er desværre stadig et problem i 1.14.1, som er lidt ude af vores hænder. Mojang skulle efter sigende være på sagen, men jeg ved snart ikke, om man kan stole på det. Vi kan kun afvente desværre.
Er det muligt at få jer til at spawne et par villagers? Vi er nået rigtig langt i vores by, men uden villagers er den lidt død for os

Nå men, så skete det igen for mig. I går da jeg loggede af havde jeg 16 villagers og 5 IGs, i dag da jeg logger på har jeg en lille villager tilbage. Jeg ved godt det også er træls for dig Sck og vi alle glæder os til de finder ud af hvorfor og retter det i en update, men indtil da, kan du hjælpe med nogle villagers? Forventer ikke at få alle tilbage, men bare så jeg kan lave nogle flere.

Juggi

Moderator
Staff member
faf
Hey, har lavet lidt research og har fundet ud af at det kan være et bug med pluginnet removing entities fordi at den tror at item frames er "dropped items" istedet for "non-dropped items"
https://www.minecraftforum.net/foru...urvival-mode/2544753-item-frames-disappearing
kan også se at de har udgivet snapshot 1.14.2 1 kan den tilføjes allerede nu eller er det for risikabelt?
Tak på forhånd
Som Allan også skriver i linket jeg har lagt her, at det er for risikabelt at tilføje 1.14.1 det gælder vidst også
1.14.2.

Tryk her.

Last edited: