USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

vagten i ikke kan undvære :)

Status
Not open for further replies.

sabrinaN

New member
Minecraft navn: aromablackwood

Fornavn: Sabrina

Alder: 23 år

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
ja jeg kan sagtens bruge discord har haft det i cirka 2 år nu og jeg har en super fungerende mikrofon 😊

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
jeg er mest aktiv i prison

Bruger du aktivt forummet? Jeg bruger formummet okay aktivet, dog kigger jeg ikke på det hver time 😉

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) jeg kan være vagt næsten alle dage fra 17:00- 22:00 undtagen onsdag og første lørdag i hver måneden

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) nej aldrig, jeg følger altid reglerne, så vidt som det står i min magt.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg er live rollespiller og er bestyrelses medlem i den forening jeg er game master i 😊

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej og det vil jeg gerne lave om på, jeg har nu været på serveren i et stykke tid, og synes der er en del unge mennesker der ikke er så god til at overholde reglerne.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) nej

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Grunden til i skal vælge mig det er fordi jeg er stabil og ved hvordan man snakker med unge mennesker, da jeg har/gør arbejdet med unge på mit arbejde. Og ønsker at være en del af dem der gør en forskel så der er plads til alle på serveren og ikke kun de unge mennesker der overholde reglerne.

Andet vi skal vide?
jeg har arbejdet som pædagog i 2 år og er i gang med at færdiggøre min uddannelse, så har en stor viden om hvordan man taler og omgås med unge 😊

med venlige hilsen

sabrina (Aromablackwood)

Cuty

New member
Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Vi vil derfor kontakte dig in-game, og du vil blive sat i gang.

Vi glæder os til at se dig inde.

Hilsen Warden-Holdet.

Status
Not open for further replies.