USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

vagtansøgning

BottswanaDK

New member
Minecraft navn: BottswanaDK

Fornavn: Lukas (efternavn Jensen)

Alder: 15

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja, jeg kan bruge både discord og teamspeak

Hvor er du mest aktiv på Minelife? nok vanilla og nprison

Bruger du aktivt forummet? ik rigtigt, men begynder nok i den "ferie" vi har nu

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen). Her i "ferien" nok 13-14 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) en gang inde på freakyville for x-ray, stoppede godt nok også bagefter

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Kan godt lide at rode med scootere og hænge ud med nogle venner, og kan også godt lide at hoppe på trampolin ;)

Har du før været vagt på en Minecraft server? ja, jeg har været vagt inde på en server, kan ikke huske navnet, men den var ikke særlig stor

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste). nej, dette er min første gang

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Fordi jeg har købt rank herinde og så jeg spiller ret meget og jeg føler lidt at nogle af vagterne er lidt ubrugelige og mange af spillerne er ikke særlig vilde med dem, så jeg vil vende perspektivet til at man ikke bliver kigget på som nogle r*vhuller, men også at jeg godt kan lide at hjælpe andre og jeg behandler folk godt, så føler virkelig at jeg kan gøre noget godt for serveren

Andet vi skal vide? har en kronisk lidelse i mine fingre så nogle gange bliver jeg nødt til at holde en pause på 10 min en gang hver 3 time godt og vel