USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagtansøgning

Status
Not open for further replies.

oestergaard3

New member
Minecraft navn: oestergaard3

Fornavn: Andreas

Alder: 22

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja og ja

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Prison

Bruger du aktivt forummet? ikke rigtigt

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) som minimum 10-14 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) nope

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Klatring, musik, og så er jeg uddannet svømme dommer, hvor jeg er ude så ofte som jeg overhovedet kan

Har du før været vagt på en Minecraft server? nope

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) ikke på jeres server

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Fordi jeg ønsker at være med til at gøre jeres prison server, til et godt sted for børn og unge mennesker at være. Så de får en så god oplevelse som muligt. Har en del erfaring med konflikt håndtering. Minecraft skal være et sted hvor unge, kan være uden at frygte mobning, og hvor der bliver grebet ind med det samme

Andet vi skal vide? Hvis der er mere i vil vide, så kontakt mig her, eller via min discord Oetergaard3

Zcamt

Sej Admin 123
Staff member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som vagt på Team Minelife. Du bedes møde op på discord på et af følgende tidspunkter i AFK / Lobby rummet og du vil blive trukket ned i et rum med os:

Torsdag - (2-1-2020 - 16:30)
Fredag - (3-1-2020 - 16:30)

Passer ingen af overstående tidspunkter, bedes du skrive til en warden, og vi vil finde en passende dato og tid til dig.

Vi glæder os til at se og snakke lidt med dig.

Status
Not open for further replies.