USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagtansøgning - JonasHoj

JonasHoj

New member
|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Minecraft navn:
Mit Minecraft username er JonasHoj

Fornavn:
Mit fornavn er Jonas

Alder:
Jeg er 18 år

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
Jeg har både Discord og en fungerende mikrofon

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg spiller hovedsagligt på NPrison-serveren

Bruger du aktivt forummet?
Jeg har oprettet min profil på forummet for kort tid siden, men jeg vil helt klart tjekke det regelmæssigt for at se hvad der sker herinde

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg har, afhængig af hvor mange afleveringer jeg har for, og hvor meget jeg skal arbejde, mellem 8 og 16 timer om ugen

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Jeg har ikke været banned så vidt jeg kan huske, i hvert fald ikke de sidste par år

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Jeg spiller forskellige andre spil som f.eks. CS:GO, og så bruger jeg ret meget tid med mine venner

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Nej, det har jeg ikke, men jeg synes det kunne være sjovt at prøve

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Jeg har ikke ansøgt om at blive vagt før

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
I skal vælge mig som vagt fordi jeg er lidt ældre end mange af de andre spillere på serveren, og jeg har erfaring med at holde styr på en masse spillere på en gang. Jeg er også ret aktiv på serveren, så de mange timer jeg er på kommer der ikke til at blive noget ballade i fængslet!

Andet vi skal vide?
Ikke hvad jeg lige kan komme i tanke om ;)

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Juggi

Member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Du bedes møde op på teamspeak til et af følgende tidspunkter:

Lørdag - (21-09-2019 - 20:00)

Passer ingen af disse tidspunkter, bedes du skrive til en Warden, og vi vil finde en passende dato til dig.

Vi glæder os til at se dig inde.
Hilsen Warden-Holdet.