USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagtansøgning - 9glas

9glas

New member
Minecraft navn:

Jeg hedder Niclas.

Alder:

Jeg er 17 år gammel.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?

Jeg bruger discord hver eneste dag når jeg skal snakke med mine venner, og bare generelt. Min mikrofon fejler absolut ingenting, og det har den aldrig gjort.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?

Jeg har kun spillet Nprison, så det vil sige at jeg ikke spiller andet end det. Jeg har ikke givet de andre gamemodes en chance endnu, da jeg er rimelig optaget af Nprison pt.

Bruger du aktivt forummet?

Jeg vil ikke ligefrem sige at jeg bruger forummet dagligt eller særlig ofte, men hvis der er noget vigtigt, så kigger jeg selvfølgelig herind. Og jeg tjekker det også en gang i mellem for at læse vagt-ansøgninger.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen

Jeg har spillet ret meget på Nprison, da jeg synes det er hyggeligt, og fordi serveren er god. Jeg kan ikke sige med sikkerhed hvor mange timer jeg spiller om ugen, men hvis jeg skal give det et gæt er det imellem 5-8 timer, hvis ikke mere. Jeg synes selvfølgelig Nprison er sjovt, men jeg ville 100 procent spille mange flere timer, og jeg ville synes det var mere interessant hvis jeg fik chancen for at være vagt. Så det håber jeg selvfølgelig rigtig meget.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)

Jeg har aldrig haft ban på nogle andre servere. Har heller ikke spillet på særlig mange forskellige servere tho, men har aldrig haft ban før på nogle andre servere.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?

Jeg laver tit en del andet end at sidde foran computeren. Jeg er meget ude med mine venner, og i weekenderne er jeg til fester og hygge mig. Men jeg spiller stadig en del, og især når jeg så er hjemme. Jeg gider ikke bare og ligge i min seng, og jeg spiller ikke andre PC spil end Minecraft. Så laver en del andet, men har stadig tid til at spille rigtig meget hver eneste dag.

Har du før været vagt på en Minecraft server?

Jeg har været vagt på serveren kaldt "Freakyville", men det er et par år siden. Jeg sagde op eftersom jeg ikke snakkede med nogle andre vagter, men dog efter rigtig lang tid. Det var dog på min anden account.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)

Jeg har ikke ansøgt før - Dette er min første ansøgning herinde.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?

I skal selvfølgelig vælge mig fremfor alle andre, da jeg føler at jeg er rigtig god til "jobbet" Som sagt har jeg været vagt før, og det var jeg uden problemer. Jeg er trods alt 17 år gammel, og det vil sige at jeg har styr på de fleste ting. Jeg er også god til at koncentrere mig, og holde hovedet koldt i diverse situationer.
Hvis man snakker om ting udenfor Minecraft, er jeg også rigtig god socialt, og synes det er fedt og meget hyggeligt at snakke med andre vagter / staff / mennesker. Jeg synes ihvertfald selv at det er en vigtig ting.
I skal også vælge mig fordi jeg ved med 100 procent sikkerhed, at jeg kommer til at ligge meget tid ind i det, og jeg ved at jeg kommer til at gøre jobbet som i forventer, og måske bedre endda.

Andet vi skal vide?

Håber i har det som det ser ud!:D