Vagt ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
MF_Chill

Fornavn:
Jeg hedder Marius

Alder:
Jeg er 14 år gammel.

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?
Ja jeg sidder dagligt inde på jeres TeamSpeak og har fungerende mikrofon.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg har ikke rigtig prøvet de andre gamemodes endnu da jeg er fuldstændig forelsket i jeres prison.

Bruger du aktivt forummet?
Jeg er ret tit inde og kigge på hvad folk skriver på forummet, men jeg plejer dog ikke at skrive på opslagene.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Mandag: 16 - 22
Tirsdag: 15 - 22
Onsdag: 16 - 22
Torsdag: 16 - 22
Fredag: 14.30 - 22 og over.
Lørdag og Søndag: Dette er forskelligt alt efter om jeg skal noget denne dag, men vil for det meste være på hele dagen.
Da mine forældre er skilt er jeg også nogle gange hjemme hos min far i weekenderne hvor jeg ikke har en computer til rådighed.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Ja jeg har været bannet på Cubecraft 1 eller 2 gange pga. hack. Det er flere år siden jeg blev banned, men jeg fortryder det stadig til den dag i dag og
jeg håber at i vil acceptere mine fejl.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Jeg interesserer mig ikke rigtig for nogle sportsgrene, jeg træner for det meste med mig selv (fx. Løbeture)

De/Det spil jeg kan lide at spille ud over Minecraft er Overwatch.
Jeg kan også finde på at spille nye spil nogle gange, men jeg spiller for det meste Minecraft og Overwatch spil.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Nej det har jeg ikke, men der skal jo være en første gang :D

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Nej det har jeg ikke. :)

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Jeg synes i skal vælge mig som vagt, fordi jeg er glad for at spille Minecraft og fordi jeg aldrig ville misbruge min magt som vagt.
Jeg er også meget hjælpsom hvis folk spørger om noget i chatten.

Andet vi skal vide?
Nope that’s all:cool:

Mvh. Marius

Last edited:

ZoomDK

Administrator
Staff member
faf
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Du bedes møde op på teamspeak til et af følgende tidspunkter:

Lørdag - (08-12-2018 - 20:00)

Passer ingen af disse tidspunkter, bedes du skrive til mig, og jeg vil sætte tid til at få dig i gang.

Vi glæder os til at se dig inde.
Hilsen Warden-Holdet.

Status
Not open for further replies.