USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning!

mumo2004

New member
bjerg2006

Frederik Eriksen

15 år

mit navn er Frederik Eriksen og jeg har spillet på minelife i flere år nu. har lige haft en pause fra minelife serveren i cirka 100 dage, men er klar og parat til at komme tilbage! jeg har et fritidsjob og fået af vide at jeg er en meget lærenem og god lærling, jeg er nok mest aktiv om aftenen og i weekenden :) for at være ærlig er jeg ikke meget på forummet, mit gæt er at jeg er vagt 10 timer om ugen (måske er der nogen få uger hvor jeg kun er vagt i 5 timer. har ikke været bannet på andre server, det væreste der er sket i mit minecraft liv er at jeg har været i fængsel i prison :O jeg går til badminton og som sagt har jeg et fritidsjob på et lager, jeg spiller på et gamer setup med alt og selvfølgelig en mikrofon til discord. af hvad jeg husker er dette den første gang jeg har søgt som vagt:O. i skal vælge mig fordi jeg er meget lærenem og og er meget hurtig på tasterne. =)
andet i skal vise: ha en god dag

Last edited:

mumo2004

New member
opdate: har spillet lidt nu hvor der ikke var nogen vagter, ;( så hvis jeg ikke bliver vagt håber jeg der i det mindste flere vagter til serveren

HEJ MUMO2004.

Hvis du ønsker at ansøge som vagt, skal du udfylde den krævende ansøgnings-skabelon.
Du kan læse den, under sckaletz's poste.

mumo2004

New member
hej Emilowiitsch👋

alt i skal vide i "ansøgnings-skabelonen" står i min ansøgning,
har dog skrevet den lidt andreledes, men syntes det blev mere personligt på denne måed