USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

Sharcus

New member
Minecraft navn: Sharcus.

Fornavn: Marcus.

Alder: 16.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Jep jeg bruger kun discord, og jeg har en velfungerende mic.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Min favorit på Minelife er nprison, så det er der jeg er mest aktiv.

Bruger du aktivt forummet? Jeg bruger forummet 1-2 gange om dagen.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Jeg vil sige at jeg kan være online 18-22 timer om ugen.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Jeg kan ikke helt huske om jeg er blevet bannet, jeg har spillet på serveren i 5 år så kan ikke helt huske det.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg går i fitness en gang imellem om ugen, men ellers er jeg klar til at grinde som vagt.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej jeg har ikke været vagt før, men jeg er klar til at være vagt på den første server.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej det er min første gang, og håber det er min sidste ansøgning.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg er meget glad for at spille på minelifes nprison, så derfor tror jeg vil være et godt forbillede for de spiller der nu kommer ind på serveren, jeg er klar til at være meget online hvis jeg bliver vagt, Så synes jeg også jeg er god til pvp haha.

Andet vi skal vide? Jeg har lige været i sommerhus i en uge, så jeg har ikke kunne være på den her uge.

Tak fordi i læste min ansøgning, jeg er så klar på at være vagt! Mvh Marcus.

Last edited: