USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

ynw_Hiro

New member
Minecraft navn:
ynw_Hiro. Jeg har ikke haft nogen tidligere navne.

Fornavn:
Hiro

Alder:
Jeg er 17 år.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
Ja jeg bruger discord til hverdag, og har en fungerende mikrofon der ikke fejler noget.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
P.t så er jeg meget aktiv inde på Nprison, det er også en af grundene til at jeg søger ind som vagt, da jeg som sagt spiller meget derinde. Ellers kan jeg måske godt hoppe ind i bedwars, men det er meget få. Så primært går alt min tid inde på Nrison.

Bruger du aktivt forummet?
Jeg bruger det okay vil jeg sige. Jeg tjekker det nogen gange for at se hvad der sker herinde.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Ca 7 til 9 timer. Jeg spiller meget men det varierer meget. Nogen gange spiller jeg rigtig meget og andre gange spiller jeg okay meget.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Nej det har jeg ikke. Jeg har heller ikke snydt for, men bare spillet minecraft som et skal spilles.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Ja det har jeg. Jeg er meget passioneret indenfor sporten Basketball, og spiller det i fritiden. Jeg har også et job, så der kan godt komme nogle få dage hvor jeg ikke er online, men det vil ikke påvirke min spilletid meget, da jeg vil prøve at holde den meget stabil.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Nej det har jeg ikke for at være ærlig. Derfor vil jeg også gøre et ekstra arbejde hvis jeg bliver vagt herinde. Jeg vil også gerne prøve det og give alt jeg har.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Nej det har jeg ikke. Dette er min første ansøgning.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Ja. Det der skiller mig ud fra de andre er, at jeg vil tage dette job lige så seriøst som jeg gør med mit rigtig job. Jeg vil altid holde mig neutral til sager uden at have en bias, og altid prøve at hjælpe folk. Jeg er også meget moden og tager ting seriøst når de skal tages seriøst. Jeg er også rimelig god til pvp, hvis jeg selv skulle sige det. Jeg er også godt til at imod konstruktiv kritik og vil forbedre mig på den måde.

Andet vi skal vide?
Jeg tror jeg har alt med. Men hvis i mangler lidt mere info er jeg altid klar til at besvare jeres spørgsmål.

Bare giv mig en chance, jeg skuffer jer ikke.

Hilsen Hiro