USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

Status
Not open for further replies.

zJesceson

New member
Minecraft navn: zJesceson.

Fornavn: Jesse.

Alder: 12 år.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? På Nprison.

Bruger du aktivt forummet? Ikke så meget igen fordi det er ikke særlig lang tid jeg er begyndt at spille på minelife.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Mandag (imens der er nedsat skoledag) 12:00-17:00 Tirsdag 12:00-17:00 Onsdag 12:17:00 det samme med torsdag og fredag. lørdag og søndag 09:00-17:00.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Ikke på minelife men på en anden en stor server pga. Min acc blev hacket så jeg var inde på serveren på samme tid som ham og så fik jeg ban på den måde.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Har ikke rigtigt nogen andre hobbyer.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Kun på super awesome servere.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Jeg har ikke ansøgt som vagt før nu.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Fordi jeg har erfaring som vagt og elsker at spille på minelife fordi det er en god server med gode staffs og venlige spillere. Jeg syntes også det er sjovt at være vagt og jeg er også god til det. Jeg vil bare rigtig gerne være vagt på jeres server. Som sagt har jeg været vagt på en del andre servere er god til det og er meget retfærdig (syntes jeg ihvertfald selv) Ville ihvertfald være glad for at i valgte mig er en god vagt og ka finde ud af vagt commandsne og kan også finde ud af at være vagt.

Andet vi skal vide? Ikke andet i skal vide. I kan altid bare spørge ind til min ansøgning enten her ellers på discord. Jesceson#4284.

Status
Not open for further replies.