USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

Status
Not open for further replies.

Pepsi_MC

New member
Minecraft navn : Pepsi_MC

Fornavn : Jonas

Alder : Jeg er 13år

Kan du bruge Diskord og har du en fungerende mikrofon? ja det har jeg og en gud mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg spiller mest i Nprison

Bruger du aktivt forummet? ja nogen gang gør jeg

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Jeg kan være på ca 20-25 timer om ugen

Har du nogensinde ikke været forbudt på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) nej jeg er ikke eller har været bannet

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg har ikke nogen hobbyer lige pt

Har du før været vagt på en Minecraft-server? ja jeg har været vagter på nye små server.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Ja, det har jeg den 6. februar 2020 og
Mar 28, 2020

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg synes, jeg skal vælge mig, fordi jeg spiller meget Minecraft, og jeg vil gerne prøve noget nyt og bare "spille" Minecraft, jeg er gud til at hjælpe og holde regler. Jeg vil altid snakke pænt og ALDRIG misbrug min rang

Andet vi skal vide? Jeg har ikke lige noget på hjerte i øjeblikket, mænd siger endelig til hvis jeg skal have flere informationer fra mig. er en super venlig fyr, som godt kan lide ved snakke med andre på bla.

Status
Not open for further replies.