USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

math005x

New member
Minecraft navn: Math005x

Fornavn:Mathias

Alder: 15 år

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?ja jeg kan godt bruge discord math005x#9054 og min mic den er velfungerene

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Nprison er det jeg synes er sjovest og det jeg synes er mest spændene

Bruger du aktivt forummet?Nej ikke så tit, men vil begynde på det for at se hvilket nyheder der kommer omkring serveren

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)kan være vagt 12 timer om ugen måske mere det kommer an mit humør men det plejer at blive til mere

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)nej har aldrig være bannet før fordi jeg går meget op i at ikke ødlægger spille for andre

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?kan godt lide at spille gta rp hvis i kender det .

Har du før været vagt på en Minecraft server?jep jeg har været officer på en gammel server og jeg har været vagt på mc.freakyville.net

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)ja det gjorde jeg den 1-5-2020

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?fordi jeg har en masse efaringer fra andre servere og fordi at jeg synes det er spændene at være vagt.

Andet vi skal vide? jeg er en meget glad dreng som elsker piger men det kan jeg godt ligge til siden for at blive vagt.