USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt Ansøgning

SH_SakZ

New member
Minecraft navn: SH_SakZ

Fornavn: Simon

Alder: 17

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?: Mit Discord køre fint og ja, jeg har en mikrofon der virker som den skal :D

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Er mest aktiv på NPrison, da det er det, der mest har fanget mig :D

Bruger du aktivt forummet?: Kigger ind en gang i mellem, men ikke noget bruger som sådan :D

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen): Om ugen har jeg ca. 20 timer til at være vagt +-, men definere self. af ugen :D

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?): Har ikke være banned på andre servere nej ;D

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?: Elsker virkelig Esporten inde for Csgo, hvor jeg har træninger fra 19-22, 3 gange i ugen :)

Har du før været vagt på en Minecraft server?: Ja, men det er længe siden, tilbage i 2018 sidst jeg var :D, Så har lidt erfaring yes :)

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste): Har jeg ikke nej, har overvejet, men tænkte først nu, at nu skulle være nu :D

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?: Jeg har den seneste tid brugt rigtig mange timer på MineLife, hvilket jeg vil blive ved med, da "vagt ranket" vil give en motivation til at vise, hvem der styre fængslet og skabe ro mellem fangerne og vagterne :D, Jeg er også god til at holde den gode tone i chatten og være en dejlig dreng :D

Andet vi skal vide?: Faktisk ik, føler jeg har fået sagt, hvad der skal siges :D