USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

Status
Not open for further replies.

M0hr

New member
Minecraft navn:
M0hr og M2hr, ville være vagt på mit 2nd eftersom jeg allerede er i B på min main :)

Her er namemc links:

Fornavn:
Bertram

Alder:
15 korte år.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
Jeg har en masse forstand på Discord, og har endda programmeret Discord Bots, så føler mig rimelig godt hjemme der.
Jeg har også en Røde NT-USB, så min mikrofon er også helt okay! :D

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Kort svar: N-Prison

Jeg spiller mest inde på N-Prison fordi mine venner spiller derinde. Vi har det altid hyggeligt på Minelife, og jeg føler serveren er en perfekt størrelse. Den er stor nok til folk spiller derinde, men også lille nok til man kender hinanden.

Bruger du aktivt forummet?
Jeg ville ikke ligefrem sige “aktivt”, men jeg tjekker forummet af og til.
Her på det sidste er jeg dog begyndt at læse herinde ofte. Jeg læser alle former for beskeder, for ren og skær hygge.
(Og så håber jeg selvfølgelig også på et svar for ansøgningen :p )

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg regner med at jeg kan være rimelig aktiv. Jeg spiller Minecraft enormt meget. Jeg har også lektier som skal passes, samt skole.
Jeg spiller selvfølgelig også som fange, og det ville jeg fortsætte med.

Estimat: Et par timer dagligt, men rimelig meget her under corona tiden ;)

ps. Denne ansøgning er sidst blev ændret I den 05-04, og har allerede 25/35 timer online på hhv. begge accounts, med meget lidt afk.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Jeg har selvfølgelig været bannet da jeg var mindre på alle mulige random servere. Men siden jeg blev sådan 10, har jeg aldrig rigtig været bannet. Det regner jeg selvfølgelig heller aldrig med jeg bliver. :D

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Nej. Computerspil er den hobby der betyder allermest for mig. Det er ligesom det der beskriver mig.
Jeg spiller selvfølgelig også andre spil, men spiller generelt bare computer.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Nej. Jeg har aldrig været vagt. Jeg har sikkert ansøgt da jeg var lille, men ikke som en der faktisk havde en chance ;)
Jeg håber virkelig jeg kan blive vagt herinde eftersom jeg ligger meget tid i serveren, og elsker jeres N-Prison. Jeg har somsagt aldrig været vagt, og vil virkelig gerne prøve det. Har set mange videoer fra forskellige servere, og ville være helt oppe og køre hvis I valgte mig som medlem til jeres team.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den
sidste)

Jeg har ikke ansøgt herinde nej, men jeg skal ikke kunne afvise jeg ansøgte på andre servere som lille.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Jeg har altid elsket Minecraft, og har spillet på Minelife i lang tid.
Som sagt ovenover har jeg aldrig været vagt, og har derfor en enorm stor energi bombe af entusiasme, fordi jeg tror det ville være så fedt!
Jeg er helt oppe og køre, og ville forhåbentlig virkelig klare det godt. Jeg har altid vist respekt for jeres server, og tror måske endda nogle af jer kan huske mig fra 2015-2017 tiderne ;)
N-Prison har altid føltes som den klassiske online Minecraft server, man spillede med sine venner på, så derfor vil jeg spille en masse, og bringe hyggelige stunder til communitiet :D

Jeg er en OG, jeg har været her i LANGTID, (Selvfølgelig har jeg holdt en pause, men har været herinde i langtid) og at kunne blive vagt på denne server, ville være helt enormt stort. Dette er den server jeg husker fra de tider i 3-5 klasse. Det er en ægte barndomsdrøm :D

Andet vi skal vide?
Jeg har et arbejde, som pt. er lukket pga Corona, men som kan påvirke online tiden :D
Jeg er en ung og sund dreng, så jeg går I skole, og kan derfor ikke være online i de tider selvfølgelig.
Dog er jeg et morgenmenneske. Det betyder altså at jeg går forholdsvis tidligt (22-00 i weekenden, 21-23 i hverdagen) i seng, og kan derfor være tidligt oppe og patruljere fængslet. Jeg lægger mærke til der er stor mangel på vagter imellem 06-12.

Last edited:

Sckaletz

Ejer
Staff member
Accepteret!

Mød venligst på Discord til ansættelse på et af nedenstående tidspunkter. Ansættelsen vil vare ca. 1 time.
Du bedes placere dig i rummet Hygge Rum #8.

Mandag d. 6. april kl. 19.00
Tirsdag d. 7. april kl. 19.00

Status
Not open for further replies.