USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt Ansøgning

Status
Not open for further replies.

mbm123

New member
irl navn Marco
mc navn duerdorlig

Kan du bruge Diskord og har du en fungerende mikrofon? ja har uenighed og har en god mikrofon

Hvor er du mest aktiv på Minelife? fængsel / skyblock

Bruger du aktivt forummet? nej jeg bruger ikke forummet mænd i forhold til jeg blæser og jeg vil have de som en genvej på mit google og være onlien på de

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? i fredag ca 4-6 timer og hver dag 3-4 timer om dagen

Har du nogensinde ikke været forbudt på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) har hun ikke været bannet før jeg har meget imod hackere

Hvis du har nogle, hvordan hobbyen er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg spiller batminton 1 gange om ugen og 2 gange fitness

Har du før været vagt på en Minecraft-server? ja mænd lang tid siden,
og hun har været vagt på en del af serveren, og hun har været et halvt år til et held

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for det sidste) nej ikke på sin server

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Jeg skal vælge mig fremad for andre, fordi jeg har en oplevelse omkring vagt, selvom jeg kun har været vagt på servere, mænd de servere gav mig og del erfaringer omkring at være vagt på en server. Er moden af min alder siger mening, er ikke hårdt i tonen har en pæn tone for alle, har respekt for alle på skær, er gud til PvP, er rimelig hurtig til at skrive i chatten har spillet Minecraft i ca. 5 år nu, fængsel har altid været det, jeg kan lide, når man spiller den første som vagt kan de fleste kommandoer som vagt og så vil jeg have VILDT får en ny liv som vagt på minelife. Jeg elsker at sidde og forde mig og ligge en masse energi og tid i det jeg sidder og laver og hvorfor mener jeg der kan blive en ekstra skarp vagt ud af mig. Jeg mener også, at jeg skal vælge mig på grund af at jeg allerede har en smule erfaring med at være i vagt branchen. Mænd vil jeg have det til at være vagt og kunne tænke mig og anden og udøvende server til at blive vagt på, har jeg valgt at sige på serveren jeg var vagt på før, og hun har skrevet dette ansøgning i håb om at blive accepteret og sådan lære nye ting om at være vagt. Mænd da jeg har det meste viden om Vagt regler / Kommandoer er jeg allerede klar til at blive ansat og få en gud start, mænd kan altid lære mere.

Andet vi skal vide? er ordblind så der kan være stavfejl og vilkårligt i kontakter mig privat på uenighed vis jeg har tid til Mbm123 / FoRzE # 1904
Dig der læser min ansøgning du må have en gud dag
DATO 23-03-2020

Last edited:
Status
Not open for further replies.