USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

NigerianDad

New member
Minecraft navn: Nigeriandad

Fornavn: Rasmus

Alder: 14 (bliver 15) No shet :edit

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja det har jeg.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? : Nprison

Bruger du aktivt forummet? Er lige oprettet fordi jeg ville se nogen af de andres ansøgninger. og så fik jeg helt lyst til at ansøge selv

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? Spiller hver dag vis jeg ik skal noget eller vis jeg ik skal rediger

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) ja for søren hypixel mineplex osv men det var den gang igoh er en clean boi nu

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? : Lidt destiny og så rediger jeg videoer og så spiser jeg ogs self

Har du før været vagt på en Minecraft server?: mange gange og har været officer og kender alle reglerne vis de regler jeg kender også er på denne server. det er jeg sikker på de er i think. så ja kender nok alle reglerne

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) har ik ansøgt på denne server før men har ansøgt på andre server mange gange :D

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? altså jeg syntes jo selv at jeg er et rimelig godt valg fordi jeg har prøvet det så mange gange og jeg kender jo reglerne så ingen abuse fra NigerianDad Og er på i mange timer

Andet vi skal vide?

NigerianDad

New member
Fck den er god, selvom jeg IKKE har læst den
usvhm,dnim,huvsdfh,udmifnhdvfsi,unvdfhziunvdzhfisnuihnvu,svsf,dnhihn,vimsfdnhi,ushs,vdiumh,nsvdfzim,nhdsfzmi,hnuvsdfzihufvihunm,szdfvihnum,zfvsdnu,dfvihnmusdvfmu,vfdszihmnvfdhszmndnmfinmvfsmndsfvhmn,usdfvihmnzusfhmnuzsfdihmnusshmdfv