USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt Ansøgning

Status
Not open for further replies.

Mean_Viking

New member
Minecraft navn: Mean_Viking

Fornavn: Marcus

Alder: 13 (snart 14)

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja jeg kan bruge discord og har en virkende microfon

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg spiller mest på NPrison fordi jeg synes det er sjovt og fordi jeg spiller sammen med mine venner

Bruger du aktivt forummet? Jeg er logget ind idag, men ser frem til at bruge det mere

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Jeg kan være på nok 4-12 timer om ugen for det meste

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Nej det her er min første

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg går til Håndbold og nogle gang Lan-Partys

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej men jeg har haft det godt her på severen så jeg ville starte her

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej det har jeg ikke det her er min første

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg ville gerne have at i vælger mig pga. Jeg syntes jeg vil gøre dette Prison bedre at være i så der kommer flere ind og spiller på severen

Andet vi skal vide? Nej det var det hele

Last edited:

Zcamt

Sej Admin 123
Staff member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som vagt på Team Minelife. Du bedes møde op på discord på et af følgende tidspunkter i AFK / Lobby rummet og du vil blive trukket ned i et rum med os:

Torsdag - (2-1-2020 - 16:30)
Fredag - (3-1-2020 - 16:30)

Passer ingen af overstående tidspunkter, bedes du skrive til en warden, og vi vil finde en passende dato og tid til dig.

Vi glæder os til at se og snakke lidt med dig.

Status
Not open for further replies.