USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

RealCCGames

New member
Fornavn: Christian

Alder: 15

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja kan nemt bruge discord og har en god mikrofon

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Helt klart Normal Prison og skyblock. Har spillet en del NPrison så jeg er i B lige nu

Bruger du aktivt forummet? Ja det gør jeg

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Mit bedste skud ville nok være en 20-30 timer om ugen. Nok mest 25 ca.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Ja har haft ban for hack. Ikke på Minelife men på en anden server engang for langtid siden. Det er ikke noget som sker mere eller er sket i mange år. Synes ikke det var sjovt for end selv eller for dem man spiller imod. Man finder mere ud af det jo ældre man bliver.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg har et fritidsjob. Ellers ikke noget

Har du før været vagt på en Minecraft server? Ja. Jeg har været vagt mange gange før, og offcier. Har aldrig abuset mine commands eller kits

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej. Men jeg har ansøgt om hjælper for ca en måned siden

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg synes i skal vælge mig som vagt fordi jeg ved og kender alle mulige forskellige slags fanger der nu kan være på jeres server. Jeg kender til hvis nogen vil angribe dig eller prøve at sætte dig i en trap og nemt kan dræbe mig. Jeg har en del erfaringer med at være vagt. Jeg er hurtig til at skrive så man ikke mister tid på at jail nogen. Jeg vil selv sige at jeg er virkelig god til PVP, så i ikke giver fanger gratis gear ved at hyre mig som en vagt. Jeg er legit og vil altid være legit. Jeg er ikke den person som abuser sine magter/commands og jeg vil adlyde hvad der bliver sagt af en højere rank. Jeg er god til at holde hovedet koldt hvis jeg er i en situation som ikke ser så god ud for mig, og med det mener jeg, at jeg ikke vil stresse ud fordi jeg er ved at dø eller noget andet ligende. Jeg vil svare på hvad fanger sprøger mig om hvis de har noget som de ikke ved hvad er eller hvis de ikke kender en speciel command. Jeg har boet i USA i 2 år så engelsk er ikke et problem hvis det nu skulle bruges. Jeg kan spille i langtid og er altid i godt humør og kan kontakte en staff hvis jeg ikke kender et svar til noget. Ved godt jeg ikke er staff men kan godt se om folk bruger hack eller noget andet.
Jeg synes også i skal accept mig fordi at der ikke er specielt mange vagter inde. Der er selvfølgelig skole osv. men jo flere jo bedre

Andet vi skal vide? Nej det synes jeg ikke der er. Andet end Mange tak for din/Jeres tid

Last edited: