USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

joachim1000

New member
Minecraft navn: joachim1000

Fornavn: joachim

Alder: 15

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Jeps, bruger ofte discord og har velfungerende mikrofon

Hvor er du mest aktiv på Minelife? spiller kun på n prison, da jeg helt klart synes at det er den bedste/sjoveste server der er på minelife.

Bruger du aktivt forummet? Jeps jeg tjekker tit hvad der sker, sådan jeg har en ide om hvad der foregår.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)10-15 timer på en normal uge, med skole og fritidsaktiviteter.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Ja, jeg har været banned i 5 dage, men det var den forkerte de havde banned.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg går med aviser to gange i ugen, og jeg spiller fodbolde på okay niveu.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej, jeg har prøvet at ansøge men har ikke fået jobbet, så det har været træls, men jeg giver ikke bare op

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Ikke på denne server men på andre ja. Jeg gjorde sidst 15/4/18

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? I skal vælge mig som vagt, da jeg gerne vil være retfærdig, kan godt se ting i perspektiv/fra deres side. Jeg er moden i mine meninger. Jeg vil bruge ekstra meget tid som vagt, da jeg altid har ønsket at være vagt.

Andet vi skal vide? Nej