USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning

Status
Not open for further replies.

Zilas05

New member
Minecraft navn: justpatrickv3 (Zilas05 alt)

Fornavn: Tim Zilas

Alder: 14 (16-7)

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
Jeg har discord, og bruger det med min velfungerende mikrofon.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg har brugt mange timer inde på skyblock, men eftersom jeg føler mig færdig derinde, er jeg rykket over på NPrison og Opprison.

Bruger du aktivt forummet?
Jeg vil indrømme jeg ikke bruger forummet aktivt, da jeg ingen grund har set til at bruge den i nu, men jeg er lige inde og se om der er sket noget nyt, et par gange om dagen.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg kan ligge en masse tid i det, men det ville være svært at ligge noget bestemt antal timer på i nu.. Nogle uger vil man se mig mere aktiv end andre, men vil ligge et minimum på 7 timer om ugen, hvis der ikke er noget famile-gøjl, internet afbrud eller andet i vejen.
Man vil forhåbenligt kunne se mig mere aktiv. :)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Jeg husker ikke noget specifikt tidspunkt, men jeg indrømmer gerne at jeg sikkert har været bannet, på nogle andre servere.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Lige for tiden har jeg ikke nogle hobbyer, andet end at spille.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Jeg har engang været vagt inde på Minelife N-Prison, for nogle år tilbage.
Der blev jeg fyret da jeg prøvede at gøre en god gerning, men ikke tænkte over at det var imod vagt-reglerne.
(Dette skal jeg nok være sikker på i fremtiden, og håber ikke at det ville sætte et minus på min ansøgning.)

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Som skrevet har jeg engang været vagt inde på Minelife, efter en ansøgning, men da jeg ikke kan finde den på forummet, kan jeg ikke sætte en specifik dato på den.
Men på denne side af fyrreingen, har jeg ikke skrevet nogen ansøninger angående Vagt.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Jeg ser ikke mig selv bedre end alle andre, og jeg syntes derfor ikke at jeg skal begynde på et kæmpe liste, over hvorfor jeg er bedre end alle mulige andre ansøgere.
Jeg ville sige min erfaring er løbet ud da, det er meget lang tid siden jeg har været vagt.

Andet vi skal vide?
Jeg syntes at i skal vide at jeg pt. spiller på min Main account (Zilas05) og jeg ansøger på min second (justpatrickv3).
Dette gør jeg af grunden at jeg sidder og spiller med nogle af mine venner på prison, og jeg vil komme ind som vagt, når der er brug for mig eller der er undertal på vagterne.
Derudover syntes jeg også at i skal have lov at vide, at jeg vil ændre mit navn når jeg får mulighed for det, men det står stadig uklart hvad jeg ville hedde.

Tak fordi i tog jer tiden at læse min ansøgning, og håber selvfølgelig at jeg bliver en af jeres kommende vagter. :)

Har i flere spørgsmål omkring ansøgningen eller andet relevant, er i selvfølgelig velkommen til at skrive til mig. (Discord: Zilas05#3836 hvis i skal bruge det.)

xSelmaa

Active member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Du bedes møde op på discord til et af følgende tidspunkter:

23-07-2019 - Klokken 19:00
24-07-2019 - Klokken 20:00

Passer ingen af disse tidspunkter, bedes du skrive til en Warden, og vi vil sætte tid til at få dig i gang.

Vi glæder os til at se dig inde.
Hilsen Warden-Holdet.

Status
Not open for further replies.