Vagt ansøgning

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Sylvester06

Fornavn: Sylvester

Alder: Jeg er 12 lige nu, men bliver 13 til november.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Jeg har discord og jeg har også en mikrofon. Mikrofonen jeg har er en Blue Yeti, så lyden skulle gerne være helt fin. :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Meger forskelligt, men hvis jeg får vagt ville jeg nok spille mest på Prison. :D

Bruger du aktivt forummet? Ja

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Det er også meget forskelligt fra uge til uge, men mit bud ville nok være 20-30 timer om ugen. (Men igen kommer det an på hvordan min uge ser ud. Nogle gange kan det godt være mere end 20-30 timer om ugen) :)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Var engang banned på en af mine "venner"s server fordi han blev skide sur på mig over ingenting: (Han var heller ikke en særlig god ven xD)

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Kampsporten Judo kan jeg rigtig godt lide og gik også til det før sommerferien og skal go til det igen efter ferien. Jeg gik også til El-Bas som jeg også skal gå til igen efter ferien. Andet en de 2 ting, er gaming bare min hobby

Har du før været vagt på en Minecraft server? Jeg har engang selv haft en server hvor jeg spillede som vagt, men jeg har ikke være vagt på nogle store servers.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Fordi jeg er en flink ung dreng, som aldrig ville misbruge sine kræfter FORDI jeg selv har haft en server og ved hvordan det føles at have en person som misbruger deres kræfter.

Andet vi skal vide? Jeg er er blevet operaret i begge mine hofter tilbage januar og er stadig igang med genoptræning, men er næsten på den anden side af det. Selvom jeg er blev operaret i mine hofter kommer det ikke til at lave om på hvor meget jeg spiller, eller noget i den stil. :)

Mange tak fordi i læste min ansøgning, håber seleføglig at den bliver accepteret. Andet end det må i bare have en god dag! :) :) :D :D

xSelmaa

Administrator
Staff member
faf
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Du bedes møde op på discord til et af følgende tidspunkter:

23-07-2019 - Klokken 19:00
24-07-2019 - Klokken 20:00

Passer ingen af disse tidspunkter, bedes du skrive til en Warden, og vi vil sætte tid til at få dig i gang.

Vi glæder os til at se dig inde.
Hilsen Warden-Holdet.

Status
Not open for further replies.