Vagt ansøgning.

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
Fleaske_bo (Kan laves om hvis det er upassende:)
Fornavn:
Sebastian
Alder:
Jeg er 15 år
Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?
Jeg har fungerende microfon, har altid mest brugt Discord, men har brugt teamspeak i en overgang, den hang jeg spillede cs
Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Nprison! Jeg tror ikke der er nogle på “Nprison” der ikke kender mig.
Bruger du aktivt forummet?
Ja for dælen. Jeg er begyndt på at bare lige komme ind og kigge lidt på andre ansøgninger og bare sidde og læse andres i gennem.
Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg spiller nok en 1,5 til 2 timer om dagen inde på serveren sammenlagt:) Det kan varierer meget.
Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Tænker aldrig jeg er blevet banned på en “stor” server. Jeg er blevet banned på min vens server for sjov. Men tror aldrig andre “i guess)
Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Her i vinter perioden, har jeg haft sportsgrene. Men nu går vi ind i sommer, så har ikke lige noget nu:)
Har du før været vagt på en Minecraft server?
Ja, men aldrig på en stor server. Tror den største jeg har været på havede dagligt 5-10 spillere. Serveren havede heller ikke rigtig nogle plug-ins så det var lidt svært og være vagt på den
Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Nej, synes enlig det noget underligt noget og ansøg igen, hvis man allerede har fået et nej:) Men det jo min mening
Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
I skal vælge mig fordi jeg synes selv jeg er rimelig dedikeret og jeg spiller tit. Jeg vil rigtig gerne hjælpe serveren til at blive bedre
(Ved godt det gør man måske ikke ud af at være vagt). Så vil jeg også rigtig gerne kende nogle nye folk at kende:) så håber virkelig i vil
Vælge mig
Andet vi skal vide?
I skal vide at jeg virkelig brænder for det her og sidder nogle gange klokken 7 om morgen bare for at sidde og høste osv. Så jeg vil virkelig gerne det her.

Status
Not open for further replies.