Vagt Ansøgning

Dit rigtige fornavn:
Rasmus
Alder:
17 år
Dit minecraft navn:
BlazeNemesis

Ekstra kontoer
6y592

Kan du være online på Discord, og har du en mikrofon?
Jeg kan sagtens være online på TS. Bruger mest discord i øjeblikket og har ikke været på TS så meget, men det bliver intet problem i fremtiden. Jeg har brugt en del TS før i tiden og mange af mine venner bruger det også. Jeg snakkede på et tidspunkt kun over teamspeak, men da jeg begyndte at spille factions fik øjnene op for discord, hvilket bare virkede nemmere til den tid.
Jeg har en indbygget mic i min computer, men bruger normalt mit headset mic, da den anden har for meget baggrundsstøj og ikke filtrere lyden. Med min mic i mit head set har der aldrig været problemer med at høre mig. Det kan man dog også sagtens med den der er indbygget i computeren, men der er lyden bare ikke lige så ren.
Hvor mange timer om ugen spiller du på ML-Prison?
10 timer
Hvorfor skal vi vælge dig, fremfor alle andre?
Grunden til at i skal vælge mig er fordi jeg har et meget lavt temperament og har et rigtig godt overblik. Jeg spiller golf, hvilket handler rigtig meget om at forblive rolig og se det store billede i stedet for bare at fokusere på et dårlig slag, eller endda et helt hul. Man kan nemlig nærmest altid gøre det godt igen. Det har lært mig at forblive rolig, slev i irriterende, frustrerende eller kompliceret situationer. Det gør også at jeg har et rigtig godt overblik og kan overskue en masse. Jeg kan nemlig bedst lide at håndtere en konflikt, så alle parter er tilfredse med resultatet. Men med det sagt kan jeg stadig sagtens være hård. Jeg er ikke bare en blødsøden lille en. Jeg kan sagtens fortælle en spiller hvis han har gjort noget forkert, eller hvis jeg er sikker i min sag, tage den side jeg tror mest på. Jeg er beslutsom, men overvejer mine valg grundigt før jeg tager min endelige beslutning.
En anden grund til at i skal vælge mig er at jeg har godt styr på hvordan en vagt skal være, jeg har nemlig også været ansvarlig for at vagterne opførte sig ordenligt på en anden prison server. Den var dog meget mindre en ML-prison, men fik stadig et rigtig godt indtryk af hvordan man er en god vagt. Siden da har jeg også været vagt på flere forskellige servere, så har en god forhåndsviden.

Hvor spiller du primært henne på Minelife?
Som forklaret nedenfor har jeg ikke spillet så meget her for tiden, hverken minelife, minecraft eller andre spil. Jeg vil dog helt klart spille mest på nprison. Jeg har også spillet ekstremt meget førhen, som også kom til udtryk da jeg var helt oppe i A og besluttede derefter at deranke. Jeg har dog skaffet mig en god sjat penge i B, men nu vil jeg prøve det som vagt herinde. Jeg har også spillet en god del på jeres kitpvp, som jeg også synes er lavet på en helt forrygende måde. Jeg vil dog bruge størstedelen af min tid på nprison.
Har du nogen erfaring som vagt på andre servere?
Ja, jeg har massere af erfaring, som både vagt, officer og administrator for vagter. Jeg er aldrig blevet fyret, men har sagt alle jobs op, da jeg synes der kom noget mere spændene på bordet. Jeg kan nemlig ikke lide at lade dem som har ansvaret for mig skulle tage en beslutning for mig på grund af inaktivitet. Hvis jeg ikke har lyst til at opfylde kravene som vagt har jeg tænkt mig at sige op, i stedet for at lade andre vente på at fyre mig. En af grundene til det er at jeg selv synes det ekstremt irriterende da folk lavede det trick på mig.

Andet vi bør vide?
Jeg ved godt i ikke har set mig 10 timer på i det sidste stykke tid. Det er fordi jeg har haft et enormt skolepres. Det var dog mest på grund af starten på 9. klasse og termins prøver. Jeg er dog kommet ovenpå igen og har fået meget mere tid på hænderne. Jeg regner med at være på 15 timer på en normal uge, mindst.
Jeg kommer altid godt ud af det med folk. Hver gang jeg skyper, er på TS eller discord med en ender det med at blive rigtig hyggeligt. Derfor føler jeg at jeg ville være et godt add til jeres vagt-hold. Så kunne det blive en fest at arbejde. ;)