Vagt Ansøgning - TrestonHD

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Mit Minecraft navn er TrestonHD

Fornavn: Mit fulde navn er Kevin Nielsen

Alder: Jeg er 13 år gammel (Jeg fylder år d. 25 febuar og jeg er født i 2005)

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon? Ja jeg har TeamSpeak og jeg har en standard mikrofon som ikke larmer og gør ondt i ørene

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg er mest aktiv inde på NPrison fordi jeg syntes det er en facinerende server og en fantatisk god ide at ha' lavet sådan et mode på Minelife!

Bruger du aktivt forummet? Ja, jeg tjekker det hver anden dag for at tjekke efter updates til minelife og tjekke de andre nye ting der kommer på serveren :)

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Jeg kan være vagt på serveren i ca 9 timer om ugen da jeg har en hund som jeg skal passe :)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Ja, jeg hackede på en anden server men jeg bruger ikke hack mere da jeg fandt ud af at det er dumt og at det ødelagde spille oplevelsen for de andre online spillere.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg har ikke nogen hobby midlertidigt ud over at passe min hund, men jeg skal starte til amerikansk fodbold her til foråret men kan stadig holde mine vagt tider ;)

Har du før været vagt på en Minecraft server? Ja, jeg har været vagt et par gange på nogle andre servere som gik fint :)

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Ja jeg ansøgte om vagt på NPrison d. 11-02-2019 :)

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Fordi jeg vil gøre en forskel på denne server og hjælpe til på serveren, og jeg kender nogle af vagt reglerne som fx Man SKAL se vis en person bliver slået før man må jaile personen og man SKAL vide hvem det er før man kan jaile personen. Det er en af de regler jeg kender. Jeg har ikke tænkt mig nogensinde at misbruge min vagt og jeg kommer heller ikke til at lege staff

Andet vi skal vide? Nej jeg har umildbart ikke andet i tankerne, men tusind tak fordi du læste denne ansøgning!

Mvh Kevin

Status
Not open for further replies.