USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning til N0BZEN

N0BZEN

New member
Minecraft navn - N0BZEN

Fornavn - Nikolaj

Alder - 16½

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? - Jeps det har jeg, og jeg kan sagtens bruge Discord.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? - Helt klart NPrison.

Bruger du aktivt forummet? - er ofte inde og kigge hvad der sker på serveren :)

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
- Det er forskelligt alt efter hvor mange lektier jeg får for, men nok omkring 8-12 timer om ugen.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) - Nope, det har jeg ikke

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? - Går til sport, og spiller en del andre spil, så er vant til at kommunikere godt og ordentligt.

Har du før været vagt på en Minecraft server? - Ja, har været på en anden server engang for noget tid siden, kan ikke lige huske navnet på den pt.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) - Nej det har jeg ikke, så jeg håber på et lucky first try.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? - I skal vælge mig som vagt, fordi jeg altid har været god til at løse konflikter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at hjælpe til med ro og orden, og jeg har altid ønsket mig at prøve at være vagt. Derudover er jeg også god og hurtig til at lære regler og de ting man nu ellers skal huske :)

Andet vi skal vide? - Ikke andet end at jeg oveni købet er donater på serveren ;)
God aften - hilsen N0BZEN