USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning - Sqrays

Status
Not open for further replies.

Sqrays

New member
Minecraft navn:
Mit minecraft navn er Sqrays. Her er link til min profil https://da.namemc.com/profile/Sqrays.2

Fornavn:
Jeg hedder Jonas.

Alder:
Jeg er 15 år gammel (født i maj).

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
Ja, jeg har discord og en fungerende mikrofon.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg spiller mest på Nprison da jeg godt kan lide jeres Nprison. Prison er generelt også bare et af mine favorit gamemodes i minecraft. Jeg spiller dog engang imellem på nogle af jeres andre servere.

Bruger du aktivt forummet?
Læser nogle opslag, skriver dog ikke kommentar til dem. så er vel lidt aktiv.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg kan 7-12 timer ca, men det er meget forskelligt fra uge til uge hvor meget at jeg er på da der er dage hvor jeg har 0kay tidligt fri, og selvfølgelig nogen dage hvor jeg har sent fri.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Altså ja, har været bannet på andre servere, men kan ikke lige huske hvorfor. Der har nok været lidt forskellige grunde (Ikke noget sådan helt alvorligt). Har dog aldrig haft ban på Minelife før.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Jeg har et arbejde, ellers er jeg vel sammen med nogen, men ellers bruger jeg rimelig meget af min fritid på at spille.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Ja, har været Officer på Universehub, og har været Vagt på Paze.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Nej, det her er første vagt ansøgning jeg laver til Minelife.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
I skal vælge mig fordi at jeg ville tage rollen som vagt seriøst, derudover er jeg god til at holde hovedet koldt i stressede situationer. Jeg er flink at snakke med. Jeg spiller tit på nogle lidt skæve tidspunkter hvor der måske ikke er så mange på gælder også vagter, så der passer det jo fint med at jeg kan være på der :)

Andet vi skal vide?
Nej det tror jeg da ikke.

Last edited:

Cuty

Moderator
Staff member
Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Vi vil derfor kontakte dig in-game, og du vil blive sat i gang.

Vi glæder os til at se dig inde.

Hilsen Warden-Holdet.

Status
Not open for further replies.