USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

vagt ansøgning Seb_danmark

seb_danmark

New member
Minecraft navn: Seb_danmark

Fornavn: Sebastian

Alder: 14 år

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?
jeg bruger ofte Discord, og sidder tit og læser andre folks beskeder, og jeg har en fungerende mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
jeg er rigtig meget aktiv inde på nprison, hvor jeg spiller sammen med nogle af mine venner. jeg er fornyligt også ranket op til B, så jeg har kendskab til både C og B, jeg spiller måske 4-5 timer dagligt

Bruger du aktivt forummet?
jeg bruger kun forummet til at tjekke om der er kommet nye vagter, eller nyt staff.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
jeg har god til at være vagt og som sagt kan jeg spille omkring 4-5 timer om dagen, og omkring 30 timer om ugen

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
jeg er blevet bannet på freakyville. jeg fik ban et perm ban, men efter en uges tid, blev jeg unbannet pga. en fej.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
jeg elsker sport og går især rigtig meget op i fodbold, jeg klarer mig også godt i skolen.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
jeg har aldrig får været vagt eller nogen anden form for staff før, men en gang skal jo være den første

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
jeg kan ikke huske hvornår præcist og har ledt efter det, men jeg kan huske det var omkring påsken 2020

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
i skal vælge mig som vagt fordi jeg er god til at løse problemer, og følge reglerne, men også fordi jeg er meget aktiv, og lige pt. har jeg lagt mærke til at der ikke er så mange vagter på. jeg er god til at hygge og skabe god stemning, så selvom jeg skal holde styr på fangerne, kan jeg stadig skabe lidt humor i chatten

Andet vi skal vide?
i skal vide at Minelife er en helt fantastisk server, som jeg er enormt glad for at spille på. i har virkelig gjort et godt stykke arbejde. Minelife er den server jeg har spillet allermest på og jeg vil fortsat spille. uanset hvad i siger til vagt ansøgningen her, om den bliver afvist eller accepteret, så vil jeg stadig blive ved med at spille på denne fremragende server.
Sebastian