USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt Ansøgning - Seb3211

Status
Not open for further replies.

seb3211

New member
Minecraft navn: seb3211

Fornavn: Niclas

Alder: 17

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon?: Jeg kan godt bruge discord og har en velfungerende mikrofon.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg er mest aktiv på prison. Spiller der cirka 10-12 timer hver dag.

Bruger du aktivt forummet?: Det er min første gang på forummet, men kan godt blive aktiv herpå.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen): Kan godt være op til 12 timer om ugen og mindst 10 timer om ugen

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?): Ja jeg er banned fra Superawesome for at have lavet en ip-servers navn. Men det er ved at være 2 år siden nu.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?: Jeg spiller CSGO og LoL.

Har du før været vagt på en Minecraft server?: Jeg har været vagt på en minecraft server før, men den blev lukket ned.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt?: (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej jeg har ikke ansøgt som vagt før

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?: I skal vælge mig fordi jeg er retfærdig og følger alle regler og abuser aldrig.

Andet vi skal vide?: Det tror jeg ikke.

_Stepz

New member
Jeg har nu læst din ansøgning igennem, og jeg synes den er rigtig god!

Held og lykke herfra :)

Status
Not open for further replies.