Vagt ansøgning - Pap

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
Mit minecraft navn er Pap02, og jeg ejer smurfen ShawnLondon, hvilket også er den account jeg ansøger om ranket på.

Fornavn:
Jeg hedder Jacob.

Alder:
Jeg er 16 år og bliver 17 d. 25/11.

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?
Har ikke TeamSpeak installeret, men det tager skam kun 5 sek. også har jeg. Og jeg har en fungerende mikrofon. Nok ikke den bedste ude på markedet, men den er også lidt gammel efterhånden. Jeg har et meget godt kendskab til TeamSpeak, da jeg selv har brugt det meget i forbindelse med at snakke med venner, og andre servere, som jeg har været vagt/officer på. De fleste servere er dog skiftet over til Discord, så det program har jeg også et godt kendskab til.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Er nok mest aktiv på jeres Prison, men er også begyndt inde på jeres Towny. Jeg har altid fundet mere interesse i Prison end alle andre former for gamemodes.

Bruger du aktivt forummet?
Ikke rigtigt, da jeg ikke har behov for det. Men det kan jeg sagtens.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Nu hvor jeg studerer i hverdagene og har et fritidsarbejde efter skole. Så bliver det nok mest weekenderne og ferierne jeg er mest online i. Men er også online i hverdagene af og til.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Jeg må være ærlig og sige, at det kan jeg ikke huske. Der var en periode i mine yngre dage, hvor jeg snød, så det kan godt være. Men det var under andet mc navn. Det er dog en periode jeg er ovre, og jeg kan absolut ikke fordrage hackere den dag i dag.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Jeg går pt. til undervandrugby om torsdagen, men udover det, så er jeg af og til ude og feste med kammeraterne, da det er sådan noget man gør i min alder.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Tjooo… Det kan man vist godt sige. Jeg har været vagt inde på serveren LinxTechCraft, men efterhånden som den er gået konkurs og derved er lukket. Så er jeg så blevet opsagt. Jeg var vagt og officer derinde i perioden mellem 01/07-2017 også til for et par måneder siden, hvor jeg jo blev opsagt/sagde op. Så har godt 2 års erfaring med ranket vagt og officer.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
I det gamle prison mener jeg, at jeg ansøgte på et tidspunkt, men kan ikke helt huske det.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Jamen i skal vælge mig, fordi jeg virkeligt gerne vil tilbage til alt det vagt relaterede community. Jeg har jo de godt 2 års erfaring som både vagt og officer. Så derved har jeg også et godt kendskab til diverse vagt commands. Jeg har jo observeret, at ML er på engelsk, så det er jeres commands sikkert også. Men har det nemt med at tilpasse mig regler og det. Der er jo nok også en chance for, at i har andre commands, end jeg har prøvet før. Men som jeg skrev. Jeg har det nemt med at tilpasse mig nye ting. Er okay til pvp. Ikke den bedste, men heller ikke den værste. Men ja... Jeg er okay, hvis jeg skulle bedømme migselv.

Andet vi skal vide?
Jeg er godt klar over, at jeg kan svare lidt provokerende i chatten. Og sådan er jeg bare. Jeg kender jo selvfølgelig til grænser, så det er heller ikke sådan nogle mega grænseoverskridende svar jeg skriver. Det er en blid form for provokation vil jeg mene. Men sådan er jeg, hvis jeg bliver lidt irriteret over et eller andet. Så kan jeg godt blive lidt provokerende.
Og ikke andet end, at jeg håber i vil overveje min ansøgning, da jeg virkelig meget har lyst til dette.

Status
Not open for further replies.