Vagt Ansøgning (mmjb)

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:

mmjb

Fornavn:

Mikkel Bramm

Alder:

14,5 bliver 15 den 26 feb.

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?

ja jeg har en god mic og kan også godt bruge Teamspeak fordi det er det eneste jeg bruger lige PT. men ja ellers har jeg en god mikrofon som jeg ihvertifald har fået afvide af min venner er god :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?

Jeg er mest Aktiv på Skyblock,Towns men er også lidt aktiv på NPPrison men vil self være mere aktiv på NPPrison hvis jeg bliver taget ind som vagt og tage det dybt seriøst :) som vagt på minelife :)

Bruger du aktivt forummet?

Ja det gør jeg :) fordi jeg gerne vil hjælpe dem på forrummet også for at snakke med folk og vil self bruge det mere Som Vagt :)

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)

10 til 5 timer om ugen eller noget i den stil det kommer an på min skole gang men om Weekenderne er jeg meget på MInelife fordi der har jeg meget tid at spille :)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)

nej jeg har ik været bannet på minelife ik af hvad jeg husker :)

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?

nej jeg har ik nogen Hoppyer eller andet jeg går til :) men vil komme til at gå til noget
i den nærmeste fremtid :)

Har du før været vagt på en Minecraft server?

ja mange, jeg har været Vagt på mange Servere kan ik huske hvor mange og heller ik navne da de næsten alle sammen er lukket men ja jeg har en del erfaringer som Vagt :) ved hvordan man bruger ranket og Jail'er og alt det der :)

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)

ja jeg har ansøgt på mange servere kan dog ik finde Dato og tid men det er mange jeg har ansøgt om vagt på :)

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?

Ja. i skal vælge mig som vagt da jeg er en meget erfarne Vagt som godt kan finde ud af at være Vagt og ik en der bare Dropper Gear til andre også fordi at jeg tager jobbet som C-Vagt Meget seriøst og spiller Realistisk :)

Andet vi skal vide?

nej ik rigtigt ik andet end jeg er en dreng på næsten 15 der gerne vil være vagt på minelife for at hjælpe det vagt team der er her lige nu :) så håber i vælger mig​

Last edited:
Status
Not open for further replies.