Vagt Ansøgning Mathiass221

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: Mathiass221

Fornavn: Mathias

Alder: 14 snart 15

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?
Jeg har en okay mikrofon, og så har jeg haft teamspeak siden år 2016 :)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
Jeg er mest aktiv på jeres NPrison og Skyblock, har godt været inaktiv på det sidste, men elsker jeres server :)

Bruger du aktivt forummet?
Det kan jeg komme til, fordi jeg synes i har en super fed server.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Jeg kan være vagt i cirka 20-25 timer om ugen :) Håber det er nok :)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Ja jeg har været bannet på min egen server, fordi jeg skulle teste noget :) så det er ikke det helt store vel?

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Jeg går til Badminton 2 gange om ugen, og det synes jeg er meeeega sjovt, men det kommer ikke til at ændre på min Ontime, hvis jeg bliver vagt :)

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Ja, jeg har været vagt på Freakyville, men jeg blev fyrret igen, fordi at jeg havde irriteret Andireas lidt for meget, jeg tror han har problemer med sit temperamente, men det håber jeg ikke gør noget :)

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Ja jeg har ansøgt om Vagt, før, den blev acceptet, men så sagde jeg op for at blive vagt på Freakyville :) Kan ikke helt huske datoen tror det er 1,5 år siden :)

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
I skal vælge mig fremfor alle andre fordi jeg har en del erfaring omkring vagt, selvom jeg kun har været vagt på en server, men den server gav mig en del erfaringer omkring at være vagt på en server. Jeg er god til at holde øje med chatten for spammers, flabede børn/voksne, og grimt snakkende børn/voksne. Er moden af min alder har situationsfornemmelse for alle på serveren Staff/fanger osv... Jeg siger min mening, men jeg sørger for at jeg ikke har en hård tone. Jeg har respekt for alle på severen, er ok god til PvP, er rimelig hurtig til at skrive i chatten har spillet Minecraft lige siden år 2011, Nprison har altid været det jeg bedst kan lide at spille helst som vagt. Jeg kan de fleste commands som vagt og så vil jeg VILDT gerne opleve livet som vagt på Minelife Nprison igen. Jeg elsker at sidde og fordybe mig og ligge en masse energi og tid i det jeg sidder og laver og derfor mener jeg der kan blive en ekstra skarp vagt ud af mig. Jeg mener også i skal vælge mig på grund af at jeg allerede har en smule erfaring med at være i vagt branchen. Men da jeg har det meste viden om Vagt regler / Commands er jeg klar til at blive ansat og få en god start, men kan altid lære mere. Jeg håber at i vælger mig :) Tak fordi i gad at læse min ansøgning.

Andet vi skal vide?
Nej, men I er velkommen til at spørge :)

Status
Not open for further replies.