USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning - Krelle100999

Status
Not open for further replies.

KrustianTV

Moderator
Staff member
Minecraft navn: Krelle100999

Fornavn: Kristian

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): https://da.namemc.com/profile/Mathias100999.1

Alder: 12

Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?: Jeg har ikke TeamSpeak lige pt, men har haft det(Jeg fortrækker dog helst Discord hvis det er mugligt). Jeg har en Blue Yeti Blackout så det er ikke dårlig kvalitet.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg er mest aktiv inde på ML Prison, men også lidt inde på Op Prison og Skyblock.

Hvilke typer spil spiller du?: Minecraft, Farming Simulator 19, Lidt Fortnite, Lidt Counter Strike.

Bruger du aktivt forumet?: Nah, Men det kan jeg komme til at gøre.

Hvor meget tid har du til at være Vagt om ugen?: Afhænger self af forskellige ting, men godt 3 timer i hverdagen og 4-5 i weekenden. Så cirka mellem 13-17 timer.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: Ja, troll sammen med venner. Men det var fordi vi kendte ham der ejede servern personligt. Så det var bare spas og løjer. Men bare rolig, herinde vil jeg tage det dybt seriøst.

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Når man kommer ud fra spawn i ml prison og ikke har noget, men det tror folk og 3-5 løber efter en LOL

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg går til fodbold 1 gang om ugen, (Jeg har enligt mulighed for 2 gange om ugen men magter ikke lol) Og så bor jeg ude på landet og min far er landman. Men det betyder ikke at jeg ikke kan være online tit.

Har du før været Vagt på en Minecraft server?: Jeg har været vagt på Freakyville engang, og en "lille" server som hedder Linxtechcraft for noget tid siden, og andre små servere som jeg ikke kan huske navn på.

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Jeg har lavet mange ansøgninger til både Vagt, Hjælper, Mod. Staff, Admin, osv. Men jeg lavede flest da jeg var yngre.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?: Fordi jeg har meget erfaring fra mange andre servers og jeg er en dreng som kan holde hovedet koldt i visse situationer (hvis det kommer til at ske) Og som er meget god til at snakke og holde styr på andre mennesker online, lige nu er jeg fx mod hos en "kendt" streamer med 9,5 k followers som har en chat med en ikke så høj gennemsnits alder. Og de er lidt vildere end de ældre nogen.

Andet vi skal vide?:
Jeg har holdt øje med hvordan vagterne gør, her på Minelife, så jeg har en nogenlunde idé om, hvad vagtreglerne er.Jeg er en frisk gut som er klar på at hjælpe når du/i skriver, hvis jeg ikke er online.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Last edited:

xSelmaa

Active member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Vi vil derfor kontakte dig in-game, og du vil blive sat i gang.

Vi glæder os til at se dig inde.
Hilsen Warden-Holdet.

Status
Not open for further replies.