Vagt Ansøgning - Kevinkraft1

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
Mit minecraft navn er: kevinkraft1

Fornavn:
Kian

Alder:
15

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?
Self kan jeg det, og ja jeg har en fungerende mikrofon.
Jeg har også erfaring med TeamSpeak, så kan godt finde ud af at bruge det.

Hvor er du mest aktiv på Minelife?
ML-Prison, spillere ikke de andre gamemodes, nu da jeg har opdaget at OpFactions ikke er et mode længere.

Bruger du aktivt forummet?
Nej det gør jeg egentlig ikke, for har ikke en grund til det, andet en denne ansøgning, og så at afvente svar.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)
Det er næsten lidt sørgeligt, men spiller alt for meget, og køre meget på Minecraft her for tiden, så har ihvertfald en 25-35 timer om ugen. Jeg går i 9. Klasse så jeg vil ikke kunne være online fra Morgen til 14:00.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)
Nu er det jo lang tid siden at jeg startede på Minecraft, og har egentlig holdt en lang pause på over et år, og er startet igen fra omkring en uge siden, men ja, jeg er da blevet banned før, og det har selvfølgelig været noget "hack" af en eller anden form, som jeg har rent rundt og pvped med. Mindes ikke at jeg har brugt "hacks" på Minelife.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?
Jeg kan godt lide at cykle, men så går jeg også i fitness ret så mange gange om ugen, for ikke at miste formen helt.

Har du før været vagt på en Minecraft server?
Jeg mindes helt bestemt at det har jeg prøvet før, og det må ha' været en gammel prison server en af mine venner ejede.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)
Jeg har ikke været vagt før.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?
Ja jeg synes i skal vælge mig, for jeg er aktiv næsten hele tiden, jeg føler jeg har et stort overblik, og kender allerede til de fleste vagt regler, og har på ingen måde tænkt mig at misbruge de kræfter der medfølger som vagt. Er altid klar på et spørgsmål inde på serveren. Har gået og overvejet om jeg burde ansøge de sidste par dage, så er også super klar til at komme ind og hjælpe serverens fællesskabet.

Andet vi skal vide?
Jammen, Jeg er god til engelsk så hvis det bliver et behov er det intet problem.

-Tak for jeres tid :D

Status
Not open for further replies.