USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt Ansøgning - ItsBuller

BullerYouKnow

New member
Minecraft navn: ItsBuller.

Fornavn: Lasse.

Alder: 13

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Jeps.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Creative og Nprison.

Bruger du aktivt forummet? For det meste ja.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Sommerferien Hverdage (12:00 - 21:00) weekenden i sommerferien (12:00 - 22 - 23:00). normale hver dage (14:00 - 19:00) Normale weekender (11:00 - 22-23:00).

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Kan ikke lige umiddelbart huske det.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Har ikke nogle hobby bruger bare min tid foran skærmen.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Jeps men serveren blev aldrig til noget.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nope.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? I skal vælge mig fordi jeg kan mine ting jeg overholder reglerne og jeg ved hvordan man er vagt. Jeg har en masse venner som er vagter som har lært mig hvordan det er at være vagt, så jeg er sikker på at jeg ville være den perfekte vagt. Abuser ikke ville aldrig nogle sinde gøre sådan noget beskidt noget, tolererer det ikke. At holde øje med fangerne ville være det fedeste så der kom ulovlige sager igennem fængslet. Vagtere 10/10 virkelig gode synes jeg selv så de ville være de perfekte at arbejde med ville altid holde en god tone der er ingen grund til negativitet der intet sjovt ved det. Jeg gør alt for at være inde da jeg synes at det er mega fedt lavet altså fængslet og elsker at udforske nye ting så vagt ville også være et kæmpe + der.

Andet vi skal vide? Nope :)

Mvh Buller

Last edited: