Vagt ansøgning IGN MagnumEz

Hej! Jeg vil gerne søge som vagt her på Minelife Nprison. jeg Har spillet på jeres server i lidt over et år nu jeg har allerede Lord rank. Jeg har drømt om at blive vagt på jeres Nprison siden jeg startede på jeres server fordi det er sjovt at være vagt. Jeg er 12 år IRL og hedder Magnus. Jeg har ikke tænkt mig på abuse / misbruge mit vagt rank. Jeg spiller fodbold i min fritid. Jeg er mest aktiv på jeres Nprison. Jeg kan snakke på discord og min mikrofon virker fint. Ja jeg bruger forum. Jeg er nok på 12 timer ugentligt. Jeg har fået ban fra superawesome for at lave en bug i larmelobby. Ja jeg har været vagt på universehub. Dette er min første ansøgning om vagt. I skal vælge mig som vagt fordi jeg kan være meget på og jeg mener selv jeg er ok til pvp. Håber i vil tage imod min ansøgning MVH Magnus.

Last edited:

xSelmaa

Moderator
Staff member
faf
Hej MagnumEz!
Skønt at se du vil være vagt! :) Men for at have en chance for at blive accepteret, skal du udfylde denne fomular:

Minecraft navn:

Fornavn:

Alder:

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon?

Hvor er du mest aktiv på Minelife?

Bruger du aktivt forummet?

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen)

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?)

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft?

Har du før været vagt på en Minecraft server?

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste)

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt?

Andet vi skal vide?

Minecraft navn: MagnumEz.

Fornavn: Magnus.

Alder: 12.

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon? Jeg kan snakke over discord og min mikrofon virker fint.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? På jeres Nprison.

Bruger du aktivt forummet? Ja.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) ca 10 timer.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Ja jeg har været bannet på superawesome for at lave en bug.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg spiller fodbold i min fritid.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Ja jeg har været vagt på universehub.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej det har jeg ikke.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? I skal vælge mig som vagt fordi jeg kan være meget på ugentligt og jeg mener selv jeg er ok til pvp og fordi jeg ikke vil abuse/misbruge mit vagt rank.

Andet vi skal vide? jeg Har spillet på jeres server i lidt over et år nu jeg har allerede Lord rank. Jeg har drømt om at blive vagt på jeres Nprison siden jeg startede på jeres server fordi det er sjovt at være vagt.

Minecraft navn:

Fornavn: Fillip

Alder: 14

Kan du bruge TeamSpeak og har du en fungerende mikrofon? ja har både discord og TeamSpeak

Hvor er du mest aktiv på Minelife? prison

Bruger du aktivt forummet? ja nogenlunde

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) 10 timer ca

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) nej

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Csgo men spiller det ikke så meget

Har du før været vagt på en Minecraft server? Nej

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) nej

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? I skal vælge mig fordi jeg vil gøre mit arbejde så godt jeg kan. Og jeg vil virkelig gerne prøve at være vagt her inde. Jeg ved god at man ikke bare skal jaile folk uden grund jeg vil altid skrive drop før jeg jailer folk.

Andet vi skal vide? nej

Last edited: