Vagt Ansøgning Fra Den Bedste Dude! :)

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn: CrazyDudeDK

Fornavn: Kevin

Alder: 13

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Ja jeg har discord og er joinet discord serveren, jeg har en Blue Yetti Mic

Hvor er du mest aktiv på Minelife? NP Prison

Bruger du aktivt forummet? Bruger det ikke så tit men det kan jeg godt

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Kan spille 15-16 timer om ugen
:( men er aldrig blevet bannet på MineLife :D
Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Ja en gang da jeg var 9 der lavet jeg en kæmpe fejl kom til at reklemere inde på freakyville :( men er aldrig blevet bannet på MineLife :D

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Kan godt lide at hoppe og elsker at hænge ud med mine venner

Har du før været vagt på en Minecraft server? Har været vagt på en server der hedder HyperPrison og en der Hedder ZoomPrison

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej, Det har jeg ikke

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? I skal vælge mig fordi jeg har rigtig god erfaring som vagt er også rimlig god til PvP og kommer altid ind på MineLife med et godt Humør :D

Andet vi skal vide? Ved ikke om det er så vigtigt men er en af de meget stille personer som ikke er til så vilde ting men, kan godt lide når der er stille :p

Håber i har nyt min ansøgning har brugt masser af energi og kærelighed i den :) Kh Kevin AKA CrazyDudeDK

Status
Not open for further replies.