USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning BananeUHC

BananeUHC

New member
Minecraft navn: BananeUHC.

Fornavn: Markus.

Alder: er 14 år gammel.

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Kan godt bruge discord og er online på discord vær gang jeg er online på min pc har også en fungerende mikrofon.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Lige for tiden er jeg mest aktiv på skyblock men har spillet på de fleste servere på Minelife.

Bruger du aktivt forummet? Bruger ikke forummet så tit men ved hvordan det hænger sammen så kan godt begynde på det.

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? (fx 7-10 timer om ugen) Kan Ca være vagt 5-7 timer ugentligt.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? (hvis ja, hvorfor?) Har aldrig været bannet før på nogle servers.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg går til en sport 3 gange om ugen 2 timer hver gang, men jeg spiller flere timer de andre dage hvor jeg ikke går til det.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Ja jeg har været vagt på en anden server det er omkring to år siden og senere hen blev serveren lukket.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? (Hvis ja, hvad er datoen for den sidste) Nej har ikke ansøgt om vagt før.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? I skal vælge mig som vagt fordi jeg kan holde styr på fangerne også fordi jeg har erfaring med at være vagt fra tidligere tidspunkter så kender lidt til det. I skal også vælge mig fordi jeg kender Minelife godt og respektere regler osv. Jeg har nemt ved at lære ting og kan de fleste kommands man skal kunne som vagt.

Andet vi skal vide? Ikke rigtigt.

Håber vi ses som vagt på prison serveren. KH Markus.

Juggi

Member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som guard på Team Minelife. Du bedes møde op på teamspeak til et af følgende tidspunkter:

Lørdag - (21-09-2019 - 20:00)

Passer ingen af disse tidspunkter, bedes du skrive til en Warden, og vi vil finde en passende dato til dig.

Vi glæder os til at se dig inde.
Hilsen Warden-Holdet.