USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Vagt ansøgning af Ktmgaming

Status
Not open for further replies.

ktmgaming

New member
Minecraft navn: Mit Minecraft navn er Ktmgaming

Fornavn: Victor

Alder: Jeg er 17

Kan du bruge Discord og har du en fungerende mikrofon? Jeg sidder på Discord lige så tit som jeg er på min computer, så ca. 6-8 timer om dagen. Og ja jeg har en Mikrofon der virker.

Hvor er du mest aktiv på Minelife? Jeg er mest aktiv på N-prison men spiller også lidt op-prison i ny og næ.

Bruger du aktivt forummet? Jeg sidder nogle gange på forum og ser hvad der sker derinde men det er kun 3-4 gange om ugen

Hvor lang tid har du til at være vagt ugentligt? Jeg har mulighed for at være på ca. 3-4 timer om dagen 5-6 gange om ugen så ca. 18-20 timer om ugen.

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Har fået ban i 7 dage fordi de syntes jeg brugte pvp hack men gjorde jeg ik og fik unban efter 2 dage.

Hvis du har nogle, hvilke hobbyer er du så involveret i ud over Minecraft? Jeg træner 5-6 gange om ugen i fitness også kører jeg lidt motocross hvis jeg lige har tid og lyst til det, og har kørt motocross siden jeg var 3 år gammel og har været Danmarks mester 5 gange.

Har du før været vagt på en Minecraft server? Ja, jeg har været vagt på Linxtech craft som vagt og officer i ca. 9-10 måneder og på DGSC som vagt i ca. 6 måneder så har god erfaring som vagt og officer, men blev nød til at sige op på linxtech craft grundet jeg skulle på efterskole og derfor ik havde tiden til at spille og sagde op på DGSC fordi der kun var 1 spiller om dagen.

Har du ansøgt som vagt på et tidligere tidspunkt? Nej jeg har ikke søgt som vagt herinde før da jeg ventede på i åbnede op for ansøgninger igen.

Hvorfor skal vi vælge dig som vagt? Jeg syntes I skulle vælge mig fordi jeg har gode erfaringer med at være vagt og fordi jeg er online hvor der ikke er så mange vagter online, da jeg nogle gange spilelr til kl 04.00 om morgenen.

Andet vi skal vide? Tror jeg fik dækket alt ind men i er ALTID velkommen til at skrive til mig på minecraft, discord og herinde så vil jeg prøve at svare så godt jeg nu kan.

MVH. Victor/Ktmgaming

Last edited:

Dyb0za

New member
Hey,

Virkelig fin ansøgning du fik lavet, jeg har spillet med dig et par gange efterhånden og håber virkelig at de tager dig op til overvejelse.
Jeg har kun oplevet positive ting ved dig so far. :)

Vh,

Mikkel "Dyb0za"

Zcamt

Sej Admin 123
Staff member
ACCEPTERET!

Du er blevet accepteret, som vagt på Team Minelife. Du bedes møde op på discord på et af følgende tidspunkter i AFK / Lobby rummet og du vil blive trukket ned i et rum med os:

Torsdag - (2-1-2020 - 16:30)
Fredag - (3-1-2020 - 16:30)

Passer ingen af overstående tidspunkter, bedes du skrive til en warden, og vi vil finde en passende dato og tid til dig.

Vi glæder os til at se og snakke lidt med dig.

Status
Not open for further replies.