USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Uretfærdig behandling fra hjælper

dyoll123

New member
Hej, det drejer sig om min lillebror (clarknielsen) som har haft en rigtig dårlig oplevelse med en af serverens nyeste hjælpere HardcoreHansenDK, han flyttet ind på min lillebrors og min island (på skyblock), før han blev udnævnt som hjælper, så i dag ville han flytte ud fra øen, og jeg var sød at give ham 200 spawnere med som oprindeligt ikke var hans, bare for at holde en god stemning. Efter jeg er logget af oplever jeg at han bliver iretteret på min lillebror over at han ikke må få 80000 island level med. Han har selv skaffet langt under 80000 level og derefter sat dem på øen (så de i princippet er foræret til ejeren af øen), men han mener det er retfærdigt at få mere end hvad han har skaffet med sig, efter at han lige har modtaget 200 spawnere i gave. Min lillebror acceptere selvfølgelig ikke dette, og oplever at få af vide at der vil blive skabt dårlige rygter og mistillid til ham fra alle på serveren. Det gør selvfølgelig min lillebror ked af det, jeg mener ikke man er egnet til at have en rank der er til for at hjælpe og skabe god stemning, når man gør folk kede af det og truer med at skabe rygter.
Vh en ked af det drengs storebror.