USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

unban - hestepeik

Status
Not open for further replies.

thom

New member
hej jeg er blevet banned for noget som der hed reach og havde lige fået råd til rankup og er meget ked af det. Fordi jeg ikke ved hvad der er sket har og elskede serveren og brugte timer derinde og havde også købt lord. nu har jeg fået 30 dage væk fra servern og jeg synes ikke det er sjovt fordi jeg har ikke noget hack. i må gerne se mine filer osv

thom

New member
har ikke slettet noget har kun labymod som en af mine venner sagde var fedt troede ik det var hacks

thom

New member
slettet. jeg tror det må være labymod fordi jeg troede det var reach eller hvad det var men downloaded det da jeg fik avide at det ikke var reach

thom

New member
altså er lige begyndt og hacker altså ikke er altså ked af det fordi jeg savner serveren allerede

thom

New member
ja mit labymod fordi jeg troede det var det der reach altså ved ikke hvad det er og har ikke fået avide hvad det er men min ven sagde det ikke var labymod så jeg downloaded det igen men er altså ked af det ford det var ikke mig og havde brugt dage og havde lige fået lov af mor at købe lord og havde lige fået råd til B og vil virkelig gerne ind igen skal nok slette labymod vis det er hvad der ikke må bruges vidste ikke det var hack

Status
Not open for further replies.