Unban appeal

Status
Not open for further replies.
hejsa minelife forum.!

jeg sidder og er rigtig ked af at i har bannet mig vedrørende nået autojoin? og vil meget gerne hører mere om den slags da jeg ikke sidder med hack overhovedet og er klar på et call vis det vil være nødvendigt, sidder og meget gerne vil spil på jeres rigtig gode server. håber i læser denne besked hurtigst mugeligt.

kh Nazarij

Hej Nazarij

Jeg kan sige med sikkerhed, at du brugte autojoin, da jeg selv testede det på dig. Så din historie holder ikke helt. Det er temmelig tydeligt alle steder, at vi ikke accepterer den slags.

hejsa jeg kan med rolig regne og forstå dine forståelser! men er dsværre nød til at fortælle at hack har jeg lagt bag mig efter den episode vi hade sidste år da jeg er så glad for jeres staff! evt en eller anden muglighed for en prøve igen da du er velkommen til at se min historik samt minecraft log for at jeg kan bevise med 100% at jeg ingen former for snyd har overhovedet.!

Det er slet ikke til debat. Jeg ved, at du brugte autojoin gennem en hack client, og længere er den ikke. Du kommer ikke tilbage.

Status
Not open for further replies.