USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

try number 3

mads_lahma

New member
Minecraft navn: mads_lahma

Fornavn: mads

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): mads_emil2k og giver ik links til det siden jeg ik ved hvad det gør

Alder: 14

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: ja det kan jeg godt

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: survival og ser ik så ofte noget staff online der på udover en helper så tror det vil være godt

Hvilke typer spil spiller du?: sandbox

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: omkring 15-25 timer

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: har været banner fra denne her fordi jeg fortalte nogle tavlige jokes

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: har ik nogen alle tidspunkter på minelife er de bedste

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: spejder og (klub) klub er meget sjældent)

Har du før været staff på en Minecraft server?: nej men man skal jo starte et sted

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: jun 2 2020

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære? vil gerne lære at være bedre til at passe ting som blomster ska passes dagligt med vand hvilket nok ik vil være et stort problem siden jeg bruger mest af min fritid med mine venner

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank? 9

Hvorfor spiller du på Minelife? fordi der er skønde mennesker

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff? kan godt være streng men alligevel godt give dem EN ekstra chance hvis de stopper

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du?få hjælp fra de andre inde på discorden hvis de er online eller bare tilkalde en mod

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du? først ville jeg se om der er nogle staff online på dis bagefter ville jeg spørge personen om at stoppe og vendte på der kommer en mod eller højere online pg bede ham ban ham eller tage hånd på det (hans/hendes valg)

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du? købe det til ham hvis det er i shoppen eller spillet ellers ville checke
kommanderende om at faktisk have købt det hvis man nu kan det

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: fordi jeg kan være meget online

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette? 100%

Andet vi skal vide?:
nej ik rigtigt længere