USERS CURRENTLY ONLINE ON DISCORD

Become one of us today, click to join!

Tjalfe - Ansøgning om ranket "Hjælper"

Tjalfe

New member
Minecraft navn: MrBrooo

Fornavn: Tjalfe

Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com): TjalfeNr1, TjelleT

Alder: 13

Kan du sidde på Discord, og har du en mic?: Jeg har klart mulighed for at sidde inde på Discorden, men ikke den bedste mic dog. Har fået af vide af mange at den er lige til at holde ud. Men jeg jeg har 100% mulighed for det hvis der fik brug for det ;)

Hvor er du mest aktiv på Minelife?: Jeg spiller rigtig meget survival, og ikke så meget de andre igen. Men har klart erfaring inde for Survival

Hvilke typer spil spiller du?: Jeg spiller lidt af hvert så som. Minecarft, Gta 5, Red Dead Redemption 2.

Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?: Jeg har tid når jeg for fri fra skole, og i weekenderne

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor: tror faktisk aldrig jeg har været bannet på nogle servere før

Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren: Jeg tror det bedste der er sket var dengang jeg startede, og folk var så mega søde. De kun finde på at give en ting og hjælpe med et hus. Det var rigtigt dejligt

Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?: Jeg elsker at køre rundt i byen med enten skateboard eller cykel. Je går ikke til noget sport osv, og har rigtigt meget tid til at spille spil, så som Minecraft

Har du før været staff på en Minecraft server?: Jeg har ikke været staff på minecraft servere. Men har før været staff i spillet Garrys mod og har derfor styr på at hjælpe

Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?: Det har jeg ikke nej;)

Hvad vil du gerne have ud af staff rollen - Hvad vil du gerne lære? Jeg vil gerne hjælpe rundt i chatten, og på discorden. Så jeg kan lære hvad det faktisk vil sige at have den rolle.

På en skala fra 1 - 10, hvor motiveret ville du kalde dig selv, hvis du blev tilbudt en staff rank? 9

Hvorfor spiller du på Minelife? Syntes Minelife er en rigtig god server. Minelife er super godt lavet og virker som den skal. Flinke mennesker (Hvad jeg har mødt) som har det godt :)

Hvilke aspekter af din personlighed gør, at du bliver en god staff? Den personlighed jeg har, ville kunne gøre det sjovt at skrive med mig, det ville være fedt for andre at spørge mig om ting, som jeg ikke bliver sur over fx.

SCENARIE: Du er alene på serveren som hjælper. Spillerne beskylder hinanden for hacks og de snakker grimt. Der kommer reports ind angående hacks - og 3 spillere efterspørger din hjælp rundt på serverne. Hvad gør du? Er der folk der snakker grimt vil jeg mute dem. Jeg ville tage sagen op om dem "Hacker". Og se hvor langt jeg ville kunne komme med det. Jeg ville prøve at på screenshots eller record.

SCENARIE: Du ser en spiller hacke. Der er ingen Moderators eller højere online til at kunne håndtere det, hvad gør du? Jeg ville først prøve at kontakte en højere mod eller evt. en Owner. Hvis der ingen svar kom ville jeg prøve at få dem til at stoppe og gøre det jeg kunne.

SCENARIE: En spiller brokker sig til dig over, at han ikke har modtaget, hvad han har købt. Hvad gør du? Jeg ville sige til ham at han skulle vente en lille 10 minutter. Og der efter kontakte ejeren.

Hvorfor skal vi vælge dig som staff?: I skal vælge mig som staff fordi jeg har en rigtig god personlighed og fordi jeg har erfaring med at hjælpe. Jeg ville som staff gøre et godt stykke arbejde i chatten og inde på discorden. Jeg muter når der skal mutes, hjælper når der skal hjælpes osv, osv.

Med mig som staff vil nye folk få et godt førstehånds indtryk på servern, og få en varm velkomst

Din ansøgning bliver afvist med det samme, hvis du spørger ind til den på alle tænklige måder - er du indforstået med dette? Det er jeg helt med på ;)

Andet vi skal vide?: Tror jeg ik ;)

Last edited: