SuperLukasDK - Minelife hjælper ansøgning

• Grundlæggende information -
  • Minecraft navn: SuperLukasDK
  • Fornavn: Lukas
  • Tidligere Minecraft navne: ItzMatGamingDK eller ItzMatGaming_DK kan ikke huske det
  • Alder: 10
  • Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic? ja jeg kan godt sidde på TeamSpeak og ja jeg har en mikrofon
  • Hvor er du mest aktiv på Minelife? helt sikkert lige ps er det Towns
  • Hvilke typer spil spiller du? Bruger du aktivt forumet? Kan du godt lide at spille på vores servere? Osv..? Jeg spiller også Roblox, nogle gange går jeg ind og kigger på Forumet, jeg elsker at spille på jeres servere men engang imellem kan det godt blive lidt kedeligt.
  • Hvor meget tid har du til at være Hjælper? jeg spiller computer vær en eneste dag nogle dage siger mine foreældre at jeg ikke må spille Computer men ellers alle dage
  • Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor. ja jeg har været bannet fra nogle server jeg var bannet for en server fordi min storebror sagde jeg skulle give ham brød på en prison fordi jeg var officer og jeg er perm bannet fra Superawesome jeg tror det var fordi jeg hackede men det gør jeg ikke mere og jeg har været bannet fra minelife og jeg ved ikke hvorfor.
  • SCENARIE: Antag, at det er din første uge som Hjælper, og du muter en spiller. Vedkommendes venner begynder at spamme dig i msg, og kalder dig en dårlig Hjælper og fortæller dig, at du skal unmute vedkommende. Hvad ville du gøre? Jeg ville sige til vedkommendes venner at han spammede/bannede eller noget andet og at jeg ville mute de som der spammede mig.
  • Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife-serveren: det var da jeg fik ultra og Divine og da jeg fik alle de venner som jeg har nu.
  • Fortæl os om et tidspunkt, hvor du lavede en fejl inden for det sidste år? Hvordan har du behandlet det? Hvad lærte du? da jeg helle tiden plagede folk om en god pickaxe på jeres virkelig gamle opprison og jeg blev muted jeg lærte at man ikke skal plage folk om bedre ting
  • Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft? at jeg skal til at gå til svømning
  • Har du nogen tidligere server moderator eller leder erfaring?
    - Hvis ja, forklar hvilken rolle du spillede, hvilke færdigheder / oplevelser du har samlet op, og hvordan dette vil hjælpe dig i din rolle som Hjælper. Ja jeg har været mod hjælper admin osv på virkelig mange servere men kan ikke huske de fleste og jeg har været i mange situationer hvor folk har hacket spammet banned og mange andre.
  • SCENARIE: Du kommer hjem fra skole / arbejde og har masser af lektier / arbejde at lave. Du tænker for dig selv; "Jeg tager bare 5 minutters pause, før jeg starter og smutter på Minelife". Det næste - du opdager - er, at 2 timer er gået, og du har været på serveren hele tiden. Er dette scenarie bekendt? ja det er virkelig bekendt men jeg går kun i 4 klasse og har derfor ikke så mange lektier men det kommer jeg til at få på min nye skole
  • SCENARIE: Du er på en travl server som Hjælper. Spørgsmål vælter ind til dig. Du får besked af 2 forskellige spillere, der beder dig om at tjekke en mulig hacker. En anden skriver til dig på TeamSpeak og fortæller dig, at der er nogen, der bruger Soundboard i deres kanal. Hvad ville du gøre? jeg ville tjekke hackeren og spørge en af mine kolleger om di kan tjekke det andet.
  • Har du lavet tidligere ansøgninger? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste? jeg har aldrig lavet en ansøgning til minelife men jeg har lavet mange andre ansøgninger på andre servere og kan ikke huske datoen på den sidste jeg lavede
  • Hvorfor skal vi vælge dig som staff? fordi jeg er tit online på minecraft og fordi jeg er god til at være sammen med folk og tale med dem og fordi jeg er god til at svare på spørsmål
  • Andet vi skal vide? jeg kan godt have nogle stave fejl og det er ikke alle ord jeg forstår