SteenbergDk's hjælper ansøgning :D

Status
Not open for further replies.
Minecraft navn:
Inde i spillet minecraft hedder jeg SteenbergDk og min smurf hedder Mathiass221
Fornavn:
I virkeligheden hedder jeg Mathias
Tidligere Minecraft navne (eventuelt link fra da.namemc.com):
Har ik ændret navn :)
Alder:
Jeg er 15 år gammel
Kan du sidde på TeamSpeak, og har du en mic?:
Ja, jeg kan godt sidde på Teamspeak og jeg har fået en virkelig god mikrofon her for et måned siden cirka. Jeg har også siddet og lært Teamspeak af kende for jeres skyld. :D
Hvor er du mest aktiv på Minelife?:
Jeg er mest aktiv på NPrison, Survival og Skyblock, men jeg kan lide alle jeres servers (Undtagen Creative, eftersom det er den eneste ting der ikke lige interreserer mig) :D
Hvilke typer spil spiller du?:
Jeg spiller Minecraft og Gta V, men bruger måske 1 time om månedet på Gta og 50 timer om måned på Minecraft :)
Bruger du aktivt forumet?:
Altså jeg bruger ikke forummet lige nu. Men jeg kan sagtens begynde på det, hvis det er et krav. :D
Hvor meget tid har du til at være Hjælper om ugen?:
Jeg kan spille mellem 3-5 timer om dagen.
Mandag = 3-4 timer
Tirsdag= 4-5 timer
Onsdag= 2-3 timer
Torsdag= 3-4 timer
Fredag= 5-8 timer
Lørdag= 6-10 timer
Søndag=6-8 timer
Cirka sådan der

Har du nogensinde været bannet på andre servere? Hvis ja, beskriv hvorfor:
I 2015 blev jeg bannet fra Freakyville for IP-Reklame,
Fortæl os om et af dine bedste øjeblikke på Minelife serveren:
Dengang jeg blev Ultra-Rank, fordi jeg havde Master rank. Det var virkelig fedt. Jeg elsker jeres server og er villig til at bruge meget tid derinde.
Hvis du har nogen, hvilke hobbyer eller aktiviteter er du involveret i udenfor Minecraft?:
Intet. Jeg stoppede til badminton for laaaaaaaaang tid siden.
Har du før været staff på en Minecraft server?:
Jeg har engang været Ejer på min egen server, men den har jeg ikke længere
Ellers har jeg ikke været på nogle servers. Men jeg er lærenem og lære derfor meget hurtigt
Har du tidligere lavet en ansøgning? I så fald hvor mange og hvad er datoen for din sidste?:
Ja, men jeg kan desværre ikke huske, hvornår jeg ansøgte, men en afvist ansøgning, stopper mig ikke.
Hvorfor skal vi vælge dig som staff?:
For at være ærlig, mener jeg at jeg har mere at tilbyde end mange andre, da jeg har rigtig virkelig meget erfaring som hjælper. Som ejer på min egen server var jeg ansvarlig for at folk opførte sig ordentligt og har derfor erfaring med det.
Som staff ville jeg gøre alt hvad der er muligt for at spillerne på serveren, har den bedst mulige oplevelse på serveren.
Med min erfaring som staff, ved jeg hvordan man håndterer forskellige situationer, såsom skænderier, hacking/cheats, scamming og mere. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og hjælper gerne folk hvis de har spørgsmål eller problemer med noget.
Jeg kan også tilbyde forskellige metoder at oplære staff på, ikke at jeg tvivler på jeres måder, men hjælper gerne hvis det er nødvendigt.
Hvis der nogensinde bliver problemer med Discord, kan jeg også hjælpe der da jeg selv har haft min egen discord server, hvor der var mange inde

Jeg håber jeg kan få en chance som hjælper på jeres server

Jeg lover at gøre et godt stykke arbejde

Tak fordi I gad og bruge tid til at læse min ansøgning

Jeg ville blive meget glad får at få en chance for, at bevise det er mig i lige står og mangler

Andet vi skal vide?:
Nej, men I er mere end velkommen til at spørge mig, om noget. :D

Sckaletz

Owner
Staff member
faf
Ikke accepteret!

Beklager, men du er desværre ikke den hjælper, vi står og mangler i øjeblikket. Et råd herfra vil være, at du får noget mere onlinetid på serveren, hvis du planlægger at søge igen.

Status
Not open for further replies.